بوترین و شیبا اینو

ویتالیک بوترین برنامه های خود را برای 100 میلیون دلار شیبا اینو دریافتی اعلام کرد

به نظر می رسد که تحولی جدید در حماسه شیبا اینو های ویتالیک بوترین در راه است.

Vitalik Buterin بیان گذار اتریوم 100 میلیون دلار از کمک مالی عظیم ارز Shiba Inu خود را که به صندوق امداد ارز دیجیتال اهدا کرده بود، از این صندوق دوباره پس گرفته است.

CryptoRelief صد میلیون دلار از وجوه SHIBA را برای من پس فرستاده است. من قصد دارم شخصاً این سرمایه‌ها را با کمک مشاوران علمی برای تکمیل کار عالی انجام شده در CryptoRelief با برخی از پروژه‌های علمی و امدادی کووید با ریسک بالاتر در سراسر جهان استفاده کنم.

Sandeep Nailwal، یکی از بنیانگذاران پالی گان که صندوق امداد مورد نظر را ایجاد کرد، نیاز به پیروی از قوانین هند را توضیح می دهد که دامنه پروژه هایی را که او می تواند کمک مالی کند را محدود می کند. در عین حال، بوترین، یک شهروند کانادایی، از نظر کمک‌های مالی آزادی عمل بیشتری دارد، که به او امکان می‌دهد شرط‌های ریسکی تری را انجام دهد:

ویتالیک که یک هندی نیست، می‌تواند این کار را با سرعت بیشتری انجام دهد، زیرا می‌تواند سریع‌تر تصمیم‌گیری کند و در پروژه‌هایی مستقر شود که ریسک بالاتری دارند اما پاداش‌های بالایی نیز دارند.

بوترین می گوید که او سازمانی به نام “Balvi” را تأسیس کرد که بودجه را به پروژه های متمرکز بر تحقیق و توسعه واکسن، تهویه، فیلتر هوا و سایر زمینه ها هدایت می کند.

مبلغ 100 میلیون دلار قبلاً به استیبل کوین یو اس دی کوین (USDC) تبدیل شده است، که به این معنی است که کمک‌های مالی آینده فشار فروش بر توکن SHIB وارد نخواهد کرد.

این میلیاردر 27 ساله که ناخواسته نیمی از عرضه Shiba Inu را توسط سازنده آن هدیه گرفته بود، در اوایل ماه مه پس از اهدای یک میلیارد دلاری SHIB به صندوق امدادی متمرکز بر بیماری همه گیر، سر و صدای زیادی به پا کرد. با این حال، به دلیل نوسانات قیمت و مسائل مربوط به انطباق، پرداخت نقدی کمک سخاوتمندانه دشوار بود.

بوترین در پادکستی با لکس فریدمن خاطره ای تعریف کرد که چگونه متوجه شده بود سکه های سگی که در اختیار داشت میلیاردها ارزش دارند و تصمیم گرفت “کارهای واقعاً خوبی” با آنها انجام دهد:

من این توکن های سگ را دیدم و افراد بیشتری را دیدم که در مورد آنها صحبت می کنند، و در مقطعی متوجه شدم این توکن ها میلیاردها دلار ارزش دارند، و کارهای واقعاً خوبی وجود دارد که می توانید با آن انجام دهید.

در همان ماه، بوترین 90 درصد از انبار باقیمانده شیبا اینو خود را سوزاند که در آن زمان تقریباً 6.7 میلیارد دلار ارزش داشت. این برنامه نویس کانادایی-روسی همچنین از سازندگان پروژه خواست که بدون رضایت او برای او توکن ارسال نکنند.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سارا لویی
سارا لویی
2 سال قبل

شیبا اینو کاش بره بالا واقعا یه تحلیل قیمت بزارید من خیلی سرمایه گذاشتم رو این ارز