تحلیل تکنیکال ارز یونی سواپ | لیست شدن توکن UNI در صرافی رابین هود

تحلیل تکنیکال ارز یونی سواپ | لیست شدن توکن UNI در صرافی رابین هود

پلتفرم Robinhood برخی از دستاوردهای اخیر UNI را به ارمغان آورده است، اما این روند صعودی طولانی مدت را تضمین نمی کند.

آخرین الگوی نمودار یونی سواپ (UNI) نشان می دهد سرمایه گذارانی که اقدام به خرید ارز یونی سواپ کرده اند، باید پس از افزایش نزدیک به 20٪ در هفته گذشته، برای اصلاح آماده باشند.

احتمال سقوط 45 درصدی قیمت ارز یونی سواپ

قیمت UNI از اواسط ژوئن روند صعودی را طی کرده است و به نظر می رسد یک “الگو کنج صعودی” است، که تحلیلگران سنتی به دلیل سابقه اش در فریب دادن گاوها به خرید جهش های جعلی به عنوان یک الگوی برگشت نزولی نگاه می کنند.

🛑بنابراین، پس از شکستن قیمت به زیر خط روند پایین، این الگو باطل می شود. معامله گران معمولاً هدف نزولی این الگو در حال افزایش را با کم کردن فاصله بین خط روند بالا و پایین آن از نقطه شکست محاسبه می کنند.

الگو کنج صعودی در چارت یونی سواپ

این باعث می‌شود که هدف نزولی UNI تا سپتامبر 2022 به 3.8 دلار برسد که در صورت شروع شکست نزدیک به 6.52 دلار، 45 درصد نسبت به قیمت 15 جولای کاهش می‌یابد. با این حال، اگر شکست از نقطه اوج شروع شود، یعنی جایی که خطوط روند گوه همگرا می شوند، هدف به سمت 4.65 دلار تغییر می کند و منجر به کاهش 32.25 درصدی نسبت به قیمت 15 جولای می شود.

جالب اینجاست که یک گوه در حال افزایش نیز بین فوریه و آوریل تشکیل شده است. این الگو یک حرکت صعودی 65 درصدی را تجربه کرد، با 70 درصد افت بیشتر قیمت که ارزش UNI را از حدود 12.50 دلار به 3.56 دلار در هر واحد رساند.

محرک های صعودی قیمت UNI

♻️به طور همزمان، توکن UNI الگوی معکوس سر و شانه (IH&S) را با هدف صعودی در حدود 9.50 دلار ترسیم کرده است که 40 درصد نسبت به سطح قیمت فعلی افزایش یافته است.

الگوی معکوس سر و شانه در چارت UNI

🔺این حرکت صعودی یک پشتوانه اساسی دارد آن هم صرافی رابین هود است.

قابل ذکر است که اپلیکیشن تجارت بدون کارمزد مستقر در ایالات متحده در ۱۴ ژوئیه اعلام کرد که Uniswap را به سبد ارزهای دیجیتال خود برای ۲۲.۸ میلیون سرمایه‌ گذار خرده‌ فروش اضافه کرده است.

توییت

با این حال، همانطور خریدارانی که شاهد خرید ارز شیبا اینو (SHIB) بوده اند، فهرست رابین هود یک دوره صعودی طولانی مدت را تضمین نمی کند.

قابل ذکر است، تصمیم شرکت برای فهرست ارز شیبا اینو به افزایش تقریبا 20 درصدی توکن در 12 آوریل کمک کرد، اما نتوانست به آن کمک کند تا سود خود را حفظ کند. قیمت SHIB از زمان عرضه در فهرست رابین هود تقریباً 60 درصد سقوط کرده است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments