تایسون فیوری و فلوکی اینو

تایسون فیوری قهرمان بوکس حامی جدید فلوکی اینو | سیل انتفادات از فیوری توسط هوادارانش

تایسون فیوری، قهرمان سنگین وزن جهان در رشته بوکس، به دلیل تبلیغ از شاخه  فلوکی اینو میم کوین الهام گرفته از دوج کوین، در توییتر با انتقاد مواجه شده است.

در یک ویدیوی تبلیغاتی، بوکسور مشهور بریتانیایی در حال خواندن خطوطی از فیلمنامه در یک هودی که با آرم سکه میم فلوکی اینو تزیین شده است، به دو میلیون دنبال کننده خود در مورد مشارکت هایی که پروژه کریپتو تضمین کرده است، می گوید.

سپس فیوری در انتهای کلیپ به طرز ناخوشایندی فریاد می زند “Valhalla“، با اشاره به متاورس بازی فلوکی اینو که در حال حاضر توسط تیم در حال توسعه است.

ویدئو شیلینگ فلوکی اینو توسط قهرمان سنگین وزن

برخی از کاربران توییتر این ویدیوی ضعیف را “شرم آور” خواندند. فیوری حتی برای تلفظ صحیح نام ارز دیجیتال به سختی تلاش کرد و به نظر می رسد که علاقه چندانی به ارز دیجیتال الهام گرفته شده از ایلان ماسک و دوج کوین بازاریابی آن نداشته است.

برخی از کاربران در شبکه اجتماعی توئیتر خاطرنشان کردند که تقریباً همه، از جمله یکی از ثروتمندترین بوکسورها، قیمت خود را دارند و می توان آنها را برای تبلیغ خرید.

دنی اسکات، مدیر عامل CoinCorner، فیوری را به دلیل تشویق طرفدارانش برای از دست دادن پول مورد انتقاد قرار داد.

تو داری طرفدارانت را به سمت از دست دادن سرمایه هل می دهی. این حرکت بدی است.

در نوامبر 2018، فلوید می‌ودر بوکسور آمریکایی توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده متهم به شیلینگ و تبلیغات عرضه اولیه سکه Centra در توییتر شد.

در طول این روند صعودی در قیمت ارزهای دیجیتال، بسیاری از ورزشکاران بار دیگر از این فرصت استفاده کرده اند تا از شوق کریپتو پول نقد کسب کنند. ماه گذشته، آندرس اینیستا، فوتبالیست اسپانیایی پس از تبلیغ صرافی ارز دیجیتال Binance در توییتر بدون افشای پرداخت خود، در تیررس قانون گذاران مالی این کشور قرار گرفت.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments