3 ارز دیجیتال برتر زیر 1 دلار برای خرید در این هفته (20 آذر 1402)

3 ارز دیجیتال برتر زیر 1 دلار برای خرید در این هفته (20 آذر 1402)

پس از یک حرکت صعودی که اکثر ارزهای رمزپایه دستاوردهای قابل توجهی را تجربه کردند، به نظر می رسد بازار ارزهای دیجیتال در حال ورود به مرحله تثبیت هستند.

آلت کوین ها در این دوره آسیب پذیرترین هستند زیرا اصلاحات قیمتی قابل توجهی را تحمل می کنند، اغلب به سطوح حمایتی خود می رسند و فرصتی برای سرمایه گذاری در روند نزولی ارائه می دهند.

فینبولد به دقت بازار ارزهای دیجیتال را بررسی کرده است تا فهرستی از سه دارایی دیجیتالی را ایجاد کند که اخیراً به دلیل نوسانات قیمت، افزایش توجه سرمایه‌ گذاران یا طرح‌های توسعه قابل توجه، برجسته شده‌ اند. این انتخاب ها چشم انداز سرمایه گذاری جذابی را برای این هفته ارائه می دهند، به ویژه برای سرمایه گذارانی که به دنبال نقطه ورود مقرون به صرفه زیر 1 دلار در هر توکن هستند.

ریپل (XRP)

با توجه به ابهامات نظارتی مداوم در مورد ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، روند قیمت ریپل (XRP) نامشخص و در معرض حدس و گمان است. قابل ذکر است، سرمایه گذاران به دقت این توکن را زیر نظر دارند، زیرا در درجه اول یک دوره ادغام را تجربه کرده است.

به کسانی که برای خرید ریپل اقدام کرده اند، توصیه می شود نمودارها را از نزدیک بررسی کنند، به خصوص در بازه زمانی ماهانه، زیرا هنوز باید از آستانه بحرانی فراتر رفت و هنوز به بسته شدن کندل ماهانه بالای 1.2 دلار دست پیدا نمی کند.

هنگامی که XRP با موفقیت به بسته شدن کندل ماهانه فول بادی بالاتر از 1.2 دلار دست یافت، طبق پستی که در 10 دسامبر در X از EGRAG CRYPTO منتشر شد، آماده افزایش قابل توجهی به 2 دلار است.

تحلیل ریپل

در زمان انتشار، ریپل با قیمت 0.6202 دلار معامله می شد که نشان دهنده کاهش 6.07 درصدی در 24 ساعت گذشته، کاهش -2.07 درصدی در 7 روز گذشته و کاهش 5.73٪ در 30 روز گذشته است.

چارت قیمت ریپل

کاردانو (ADA)

روند کاردانو (ADA) پس از تجربه سودهای قابل توجه در 30 روز گذشته، کند شده و وارد فاز تثبیت شده است. این کاهش قیمت فرصت خوبی برای سرمایه گذاران به ارمغان می آورد که تصمیم دارند برای خرید کاردانو اقدام کنند. 

علیرغم این، امسال برای کاردانو به شدت مثبت بوده است، زیرا اخیراً از آستانه 370 میلیون دلاری در کل ارزش قفل شده (TVL) فراتر رفته است که افزایشی 520 درصدی از آغاز سال 2023 داشته است. این نقطه عطف به ADA اجازه داده است تا وارد فهرست 10 ارز دیجیتال برتر از نظر TVL بر اساس داده های به دست آمده از DefiLlama در 11 دسامبر شود. 

شاخص TVL کاردانو

 در زمان انتشار، ADA در حال تغییر در قیمت 0.5536 دلار است که نشان دهنده کاهش 5.18 درصدی در روز گذشته است، برخلاف سود هفته گذشته، که به افزایش 35.35 درصدی قیمت منجر می شود.

چارت قیمت کاردانو
خرید دوج کوین از پی98

دوج کوین (DOGE)

دوج کوین هم مانند قیمت سایر ارزهای دیجیتال کاهشی را تجربه کرده است. برخی از سرمایه گذاران ادعا می کنند که در 24 ساعت گذشته این میم کوین محبوب سقوط ناگهانی را تجربه کرده است.

با این حال، وقتی چارت هفتگی را بررسی می کنیم، این سقوط ناگهانی که معمولاً به جای چند ساعت، چند روز طول می کشد اتفاق بیفتد، مانند یک عقب‌ نشینی هفتگی به نظر می‌ رسد. طبق پست تحلیل‌ گر رمز ارز The Coach در 11 دسامبر، این کاهش قیمت باعث شروع یک رالی صعودی قدرتمند می‌شود و سرمایه گذاران زیادی را به خرید دوج کوین علاقه مند می کند.

چارت هفتگی دوج کوین

در زمان نگارش این مقاله، DOGE با قیمت 0.0983 دلار معامله می شود که نشان دهنده کاهش قیمت 0.08 درصدی بود که در مقایسه با سودهای 7 روز گذشته که به 8.45٪ رسید و افزایش ماهانه قیمت 26.13٪ را نشان می دهد.

چارت قیمت دوج کوین

با کاهش قیمت این دارایی دیجیتال، فرصتی برای سرمایه گذاری بالقوه پدید می آید. با این وجود، شناخت نوسانات ذاتی بازار کریپتو بسیار مهم است و به سرمایه گذاران اکیدا توصیه می شود قبل از تخصیص منابع خود، تجزیه و تحلیل کاملی انجام دهند.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.8 6 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
پرستو
پرستو
4 ماه قبل

ریپل XRP میتونه گزینه مناسبی باشه

رسول منوچهری
رسول منوچهری
4 ماه قبل

با خرید دوج کوین موافقم می‌تونه به بالای ۱۵ سنت جهش قیمت دامیشته باشه و اما ریپل وقتی ریپل رشد قیمت قابل توجهی می‌کنه یعنی آخر بازعر گاوی و یه استراحت بازار نیاز داره البته این نظر شخصی هست

نادر هروی
نادر هروی
4 ماه قبل

کاردانو میتونه سرمایه گذاری خوبی باشه ولی باید ریسک هارو در نظر بگیریم .

علی
علی
پاسخ به  نادر هروی
4 ماه قبل

سلام،در مورد ریسکها اگه توضیحی بدین که چه ریسکی میتونه داشته باشه ممنون میشم