این پروژه میلیون ها ارز pepe، لونا کلاسیک و میلیاردها بیبی دوج را می سوزاند! آیا قیمت افزایش می یابد؟

این پروژه میلیون ها ارز pepe، لونا کلاسیک و میلیاردها بیبی دوج را می سوزاند! آیا قیمت افزایش می یابد؟

ارز پپه یک سکه دارای عملکرد توکن سوزی است که باعث کاهش عرضه در گردش و افزایش قیمت PEPE می شود. پروژه ای که در چند ماه گذشته میلیون ها لونا کلاسیک(LUNC) را سوزانده است، هفته گذشته فاش کرد که توکن سوزی بیبی دوج و ارز pepe را هم پشتیبانی می کند. به همین ترتیب این هفته میلیون ها PEPE و میلیاردها BabyDoge را سوزاند.

توکن سوزی بیبی دوج، لونا کلاسیک و ارز pepe در پلتفرم Cremation Coin

Cremation Coin در توییتی در 16 می اعلام کرد که 3.8 میلیون توکن لونا کلاسیک (LUNC) را در این هفته به عنوان بخشی از توکن سوزی هفتگی LUNC خود اجرا کرده است. همچنین، این هفته برای اولین بار ارز PEPE و بیبی دوج را سوزاند.

این پروژه 29.6 میلیون PEPE را سوزاند و برای توکن سوزی بیبی دوج به اندازه 126.6 میلیارد توکن اقدام کرد. تا به حال، جامعه PEPE تقریبا 16 میلیارد سکه میم PEPE را با ارسال آنها به آدرس کیف پول مرده ارسال کرده است.

هفته گذشته، تیم بیبی دوج پیشنهادی برای سوزاندن 100 کوادریلیون توکن BabyDoge برای افزایش امنیت و کاهش هزینه تراکنش‌های BabyDoge در اتریوم به 0 درصد ارائه کرد.

همچنین توکن سوزی لونا کلاسیک در پلتفرم Cremation Coin به بیش از 401 میلیون می رسد زیرا این پروژه در این هفته 3.80 میلیون توکن LUNC را می سوزاند. در همین حال، کل LUNC سوزانده شده توسط جامعه به بیش از 57.8 میلیارد رسیده است.

جامعه Terra Classic در این هفته منتظر یک ارتقای بزرگ است و نرخ توکن سوزی نیز افزایش یافته است زیرا DFLunc 2 میلیارد توکن LUNC را در دو هفته می سوزاند.

🔺احتمال یک دلاری شدن ارز pepe در سال 2023 چقدر است؟

قیمت ارز pepe و لونا کلاسیک افزایش می یابد؟

قیمت ارز PEPE در حال حاضر 0.000001545 دلار معامله می شود و بیش از 7 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است. 

مایکل ون د پوپ، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی می‌کند که قیمت PEPE باید بالای 0.00000173 دلار باقی بماند تا به 0.00000240 دلار برسد. 

همچنین قیمت لونا کلاسیک در 24 ساعت گذشته 2 درصد افزایش یافته است و قیمت در حال حاضر 0.000091 دلار معامله شد. در همین حال، قیمت BabyDoge در 0.000000002120 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 3 درصد کاهش یافته است. 

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
یزدان
یزدان
11 ماه قبل

دیگه خسته شدیم

Vahid
Vahid
11 ماه قبل

به امیدی خدا