پامپ ناگهانی قیمت سولانا همزمان با راه اندازی اولین میم کوین جنجالی این شبکه

پامپ ناگهانی قیمت سولانا همزمان با راه اندازی اولین میم کوین جنجالی این شبکه

ارزش بازار سولانا “قاتل اتریوم” بیش از یک میلیارد دلار در هفت روز گذشته منتهی به شب سال نو کاهش یافت و به پایین ترین سطح خود از فوریه 2021 رسیده است. با این حال، قیمت سولانا (SOL) تنها در چند روز پس از ورود به سال 2023 از مرز 11 دلار گذشته است.

جهش قیمت سولانا

گاوها با خرید سولانا موجب شده اند قیمت این رمز ارز در طول بیست و چهار ساعت گذشته 18درصد افزایش یابد زیرا تقریباً 500 میلیون دلار به ارزش بازار SOL سرازیر شد، بنابراین ارزش کل آن در زمان نگارش به 4 میلیارد دلار بازگشت.

این پس از حمایت مثبت بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین، صورت گرفت. بوترین هفته قبل توییت کرد که «در جامعه سولانا توسعه‌ دهندگان باهوش» وجود دارد و این شبکه آینده امیدوارکننده‌ای دارد.

بوترین در ادامه گفت که انتظارات زیادی دارد که جامعه سولانا “شاید روش خود را برای پیشرفت داشته باشد.”

توییت ویتالیک بوترین

همچنین شایان ذکر است که تحلیل تکنیکال اندیکاتورهای دو ساعته سولانا در TradingView پس از چند روز کاهش قیمت، عمدتاً خوشبینانه است. تجزیه و تحلیل نشان دهنده سیگنال خرید در عدد 13 است، در حالی که یک “خرید قوی” با میانگین متحرک در 12 نشان داده می شود. نوسانگرها در مکان های دیگر از موقعیت خنثی در 8 حمایت می کنند.

راه اندازی ارز BONK، اولین میم کوین شبکه سولانا

🟣با افزایش احساسات مثبت پیرامون این ارز دیجیتال، جامعه مشکوک به پیشرفت بزرگی از یک میم کوین جدید در شبکه سولانا است. توکنی که با نماد BONK استفاده می‌شود در حال حاضر 135 درصد از نظر قیمت افزایش یافته است و حجم معاملات آن از دیگر ارزهای رمزنگاری شده بزرگتر بیشتر شده است.

در همین حال، این توکن به عنوان یک روش پرداخت مناسب در بازارهای مختلف میزبانی شده توسط شبکه سولانا، پذیرفته می شود. علاوه بر این، آستین فدرا، رئیس استراتژی و ارتباطات بنیاد سولانا اخیراً در توییت اخیر خود حمایت خود را از پروژه رمزنگاری با مضمون سگ نشان داد.

توییت سولانا

همانطور که اوضاع پیش می رود، قیمت سولانا (SOL) در حال حاضر با 11.78 دلار معامله می شود. این نشان دهنده افزایش 17 درصدی در 24 ساعت گذشته و افزایش 4.64 درصدی در هفته گذشته طبق ردیاب بازار ارزهای دیجیتال، سایت کوین مارکت کپ می باشد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments