احتمال پامپ قیمت لونا کلاسیک و لونا 2

احتمال پامپ قیمت لونا کلاسیک و لونا 2 | وقت خرید Lunc و Luna است؟

افزایش فعالیت‌های توسعه‌ای در زنجیره‌های لونا (LUNA) و لونا کلاسیک (LUNC) نوید پامپ قیمت را برای هر دو توکن می‌دهد.

لونا 2 و لونا کلاسیک دیروز برای چند ساعت شاهد حرکات صعودی ناگهانی بودند. قیمت LUNA در یک ساعت 4 درصد افزایش می یابد، در حالی که قیمت LUNC تنها در یک ساعت 3 درصد افزایش یافته است. دلیل این رالی افزایش اخیر در فعالیت های توسعه در هر دو بلاک چین است که توسط جامعه Terra Classic و احساسات اجتماعی پشتیبانی می شود.

خرید و فروش ارز لونا کلاسیک

احتمال پامپ ناگهانی لونا کلاسیک و لونا 2

لونا (LUNA) و لونا کلاسیک (LUNC) در حال افزایش قابل توجهی در فعالیت های توسعه هستند. TFL کیف پول Interchain Station خود را با پشتیبانی از چندین بلاک چین مانند Terra، LUNC، Osmosis، Juno، Crescent و غیره راه اندازی کرد. بلاک چین Terra Classic در ابتدا پشتیبانی نمی شد اما پس از بحث های فراوان، پشتیبانی LUNC در Station اضافه شد.

Terraport، یک پلتفرم DeFi در Terra Classic، توسط گروه توسعه‌ دهنده TerraCVita با هدف بازگرداندن ویژگی های به زنجیره‌ای است. این پروژه از روایت جامعه در مورد توکن سوزی لونا کلاسیک و ساختن پشتیبانی می کند. خزانه Terraport دائماً 27% لونا کلاسیک و 22% لونا را می سوزاند.

در همین حال، توسعه‌دهنده اصلی لونا کلاسیک، Edward Kim، سعی می‌کند FUD را در اطراف قدرت رای بالای Allnodes و ذخیره عبارات اولیه اعتبارسنجی‌ها از طریق سرویس میزبانی گره‌اش آرام کند. کیم ادعا می کند که Allnodes در تلاش بود تا قدرت رای خود را کمتر کند تا ریسک را کاهش دهد. روز جمعه، Allnodes مدیریت گره های غیر نگهبانی را برای شبکه های مبتنی بر کازماس اعلام کرد.

🔰علاوه بر این، انجمن پیشنهاد 11310 معرفی شده توسط ادوارد کیم را برای ارتقاء بلاک چین از نسخه 1.0.4 به نسخه 1.0.5 و معرفی کدهایی برای امکان ارتقاء در آینده تصویب کرده است. همچنین مکانیسم توکن سوزی لونا کلاسیک توسط بایننس را باز می گرداند.

♦️سرمایه گذاری 100 دلاری شما در LUNC زمانی که قیمت لونا کلاسیک به 1 دلار برسد، چقدر ارزش دارد؟♦️

جامعه انتظار جهش 20 درصدی قیمت ها را دارد!

جامعه لونا کلاسیک در حال برنامه ریزی یک پامپ 20٪ در قیمت LUNC است که حداقل به بالای 0.00020 دلار برسد. قیمت LUNC اخیراً به بالای 0.0001943 دلار رسیده است. با وجود شکست اخیر، قیمت LUNC نتوانسته است این سطح را حفظ کند.

قیمت LUNC در 24 ساعت گذشته بیش از 1 درصد کاهش یافته است و قیمت فعلی زیر سطح 0.00018 دلار معامله می شود. در حالی که قیمت LUNA در 2.13 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته نزدیک به 2 درصد کاهش پیدا کرده است. این در حالی است که هر دو سکه سودهای قبلی را از دست دادند و از اوج قیمت خود فاصله زیادی دارند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مرتضی
مرتضی
1 سال قبل

من خودم 3200000 تا لونا کلاسیک دارم و به آینده این ارز امیدوار هستم..شما هم مقداری از این ارز تو سبد خودتون داسته باشید…

محسن
محسن
1 سال قبل

لونت کلاسیک ۱ دلاری خواهد شد ۲۰۲۵