احتمال انفجار قیمت دوج کوین

احتمال انفجار قیمت دوج کوین | Doge در منطقه بحرانی

📍در حالی که Dogecoin از منطقه 0.07 دلار به عنوان حمایت دفاع می کرد، یک الگوی نزولی در نمودار روزانه خود ایجاد کرد.
📍شاخص شبکه های اجتماعی DOGE در حال کاهش است، اما فاندینگ ریت آن امیدی را آشکار کرد.

تغییر مسیر دوج کوین از حمایت 0.07 دلاری، در نهایت با تلاش خریداران برای تغییر روند، زنجیره کندل های قرمز را شکست. در نتیجه، این میم کوین رشد کرد و نزدیک به 200 EMA (سبز) دلار رسید. 

در همین حال، این آلت کوین یک ساختار نزولی در تایم فریم روزانه تشکیل داد. در زمان انتشار، DOGE با قیمت 0.0855 دلار معامله می شد.

آیا قیمت دوج کوین دوباره سقوط می کند؟

افزایش تعداد سرمایه گذاران برای خرید دوج کوین کمک کرد تا سقف 0.14 دلار را پس از مشاهده سودهای سه رقمی تنها در یک هفته آزمایش کنند. با شروع ابهامات در سطح بازار، فروشندگان به سرعت باعث رکود در دو هفته گذشته شدند.

چارت روزانه دوج کوین

📮بازگشت از منطقه حمایتی در قیمت 0.07 دلار باعث تثبیت کوتاه مدت در نمودارها شد. این حرکت قیمت دوج کوین در بازه زمانی روزانه پس از یک رالی نزولی شکل گرفت.

برگشت به زیر EMA 200، نزدیک به مقاومت 0.08 دلار می تواند به فروشندگان برای تسلط بر بازار کمک کند. در این مورد، اهداف بالقوه در منطقه 0.07 دلار قرار دارند.

🔰هر جهشی از محدوده 200 EMA و به دنبال آن 20 EMA می تواند تمایلات نزولی را باطل کند. اولین مانع اصلی مقاومت در چنین شرایطی قیمت 0.1 دلار خواهد بود.

شاخص قدرت نسبی (RSI) نزدیک به منطقه خنثی رسیده است. در حالی که یک کاهش قیمت را برای فروشندگان به تصویر می کشید. خریداران می توانند منتظر یک نواحی بالاتر از 50 باشند تا احتمال کاهش قیمت را بسنجند.

دوج کوین در منطقه بحرانی

طبق داده‌های Santiment، شاخص حجم اجتماعی DOGE در چند روز گذشته کاهش شدیدی را نشان داده است. با توجه به همبستگی، عملکرد قیمت با این معیار، می تواند دلیل این کاهش در روزهای آینده باشد.

با این وجود، نرخ سرمایه گذاری سکه در بایننس مثبت بوده است. بدین ترتیب هر گونه شکست به سمت پایین می تواند با روایت نزولی طنین انداز شود.

در نهایت، DOGE یک همبستگی 30 روزه 42 درصدی با بیت کوین دارد. بنابراین، توجه به حرکت بیت کوین مکمل این عوامل تکنیکال است.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments