طرح جدید لونا کلاسیک به اشتراک گذاشته شد | آیا تاثیری در افزایش قیمت LUNC خواهد داشت؟

طرح جدید لونا کلاسیک به اشتراک گذاشته شد | آیا تاثیری در افزایش قیمت LUNC خواهد داشت؟

ادوارد کیم، توسعه‌دهنده اصلی در Terra Rebels و دانشیار دانشگاه Drexel، برنامه کمک‌های مالی Terra Classic را به عنوان طرح جدید به منظور احیای ارزش لونا کلاسیک پیشنهاد می‌کند. این برنامه استفاده شفاف و کارآمد از وجوهی که پس از تصویب پیشنهاد 5234 به استخر جامعه هدایت می شود را تضمین می کند. علاوه بر این، او پیشنهاد می کند ک مدیر برنامه این طرح را هدایت کند.

طرح کمک مالی لونا کلاسیک و توسعه این پلتفرم

Terra Rebels، گروه توسعه‌ دهنده شبکه ترا، طرح‌های استیکینگ، طرح مالیات 1.2 درصدی در پی توکن سوزی لونا کلاسیک و سایر پیشنهادات تغییر حاکمیت را معرفی کرد که مورد استقبال جامعه Terra Classic قرار گرفت. اکنون، ادوارد کیم از Terra Rebels پیشنهاد دیگری برای ایجاد برنامه کمک هزینه لونا کلاسیک ارائه کرده است.

با تصویب پیشنهاد 5234 توسط جامعه، نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک به 0.2٪ کاهش می یابد و 10٪ برای تامین مالی توسعه اکوسیستم Terra Classic و مشارکت کنندگان در نظر گرفته خواهد شد. ادوارد کیم این برنامه را برای بررسی کلی استفاده از وجوه به شیوه ای شفاف و کارآمد پیشنهاد می کند.

روش‌های تاریخی توزیع بدون شفاف سازی کافی نیست، و هیچ فرآیند بررسی هنگام توزیع و نظارت بر استفاده از بودجه کمک مالی وجود ندارد.

برنامه کمک‌های مالی شبکه ترا، پیشرفت‌های Terra Classic و برنامه‌های اعطایی را با اعضای انجمن، اعتبارسنجی‌ها، توسعه‌دهندگان و کاربران شناسایی و مورد بحث قرار می‌دهد. این فرآیند شامل ایجاد، بازاریابی و بررسی درخواست های کمک هزینه تایید شده است. همچنین مصاحبه و KYC برای پیشنهاد دهندگان کمک هزینه الزامی است.

علاوه بر این، حکمرانی جامعه در آگورا ارائه خواهد شد. جامعه به توزیع کیف پول چند زنجیره ای که توسط تیم و مدیر برنامه کنترل می شود رای خواهد داد. توزیع وجوه بر اساس نقاط عطف ارائه شده توسط متقاضیان این طرح است. دریافت کننده کمک هزینه پیشرفت را در قالب اسناد، فیلم ها یا نمایش ها ارائه می دهد.

ادوارد کیم 1.45 میلیون USTC و 50 میلیون LUNC (تقریباً 68000 دلار) از استخر جامعه درخواست می کند. او برنامه کمک های مالی Terra Classic را به عنوان مدیر برنامه تاسیس و اجرا خواهد کرد.

⁉️آیا امکان دارد که قیمت لونا کلاسیک به 1 دلار برسد؟

نوسانات قیمت لونا کلاسیک 

قیمت ارز لونا کلاسیک (LUNC) در این ماه همچنان در محدوده 0.00025 تا 0.00030 دلار معامله می شود. به نظر می رسد این انجمن دوباره 0.0005 دلار را هدف قرار دهد که توسط مکانیسم توکن سوزی بایننس و نقشه راه Terra Classic Revival پشتیبانی می شود.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت LUNC در 0.0002652 دلار معامله می شود که تقریباً 0.44 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. قیمت در 7 روز گذشته تقریبا 12.51درصد کاهش یافته است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments