NFT بازیکنان فوتبال فرانسه ساخته خواهد شد

توکن رسمی NFT بازیکنان فوتبال فرانسه ساخته خواهد شد

توکن NFT از بازیکنان فرانسه و آمار ورزشی آنها برای خرید و فروش و استفاده در بازی های فانتزی در بلاک چین ساخته می شود.

در جریان مسابقات قهرمانی یورو 2020 ، بازی فوتبال فانتزی Sorare  که مبتنی بر بلاک چین است، صدور مجوز انجمن ورزشی ملی را برای ساخت توکن های غیرقابل تعویض NFT بازیکنان فرانسه، تایید کرد.

Sorare امروز در اطلاعیه ای گفت که فدراسیون فوتبال فرانسه ، پیش از مسابقه این تیم مقابل آلمان در روز سه شنبه ، مجموعه ای از توکن های غیر مثلی یا NFT از بازیکنان را راه اندازی کرده است. تیم ملی فرانسه که اغلب به دلیل رنگ پیراهن تیم به “آبی ها” معروف است، در حال حاضر در مسابقات قهرمانی اتحادیه فوتبال اروپا 2020 شرکت می کند. سال گذشته مسابقات یورو 2020 به دلیل بیماری همه گیر کرونا به تعویق افتاد.

این توکن ها از بازیکنان تیم ملی فرانسه از جمله آنتوان گریزمان ، پل پوگبا و هوگو لوریس به عنوان کارت های دیجیتال برای فصل 2020 استفاده می کند. کارت های بازیکن با داشتن آمار عملکردی که در بلاک چین ثبت شده اند، امتیازات و ارزش های متفاوت برای بازی فوتبال فانتزی خواهند داشت.

گفته می شود که فرانسه ، قهرمان مسابقات فوتبال اروپا در سالهای 1984 و 2000 ، یکی از اولین انجمن های ملی فوتبال است که توافق نامه صدور مجوز برای مجموعه های رسمی دیجیتال را منعقد می کند. با این حال، شرکت بازی سازی Sorare اظهار کرده است که “در حال بحث و مذاکره” با تیم های دیگر در سراسر جهان است.

Sorare گفت که بیش از 70 میلیون دلار کارت دیجیتال فروخته است و در حال حاضر 90 هزار کاربر فعال از 140 کشور دارد. 

مدیر عامل Sorare گفت: 

ما از قهرمانان جام جهانی برای ایجاد اولین توکن ها استفاده کرده ایم یعنی تیم ملی فرانسه.
فرانسه اولین تیم فوتبال است که دراین جریان شرکت می کند اما انتظار می رود که طی هفته ها و ماه های آینده تیم های دیگر نیز به ما می پیوندد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments