تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک، توکن

تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک، توکن Bonk و ارز INJ 

اصلاحات مداوم در بازار کریپتو می‌تواند حرکت صعودی ضعیفی را بازیابی کند و فرصتی برای کاهش قیمت ها ایجاد کند.

پس از بهبودی قوی در 8 هفته گذشته، بازار کریپتو برای بازیابی حرکت صعودی قدرت کافی ندارد. این اصلاح پس از رالی با بازگشت قیمت بیت کوین از 44500 دلار در تلاش برای تثبیت به افزایش اخیر مشهود است.

از آنجایی که این اصلاح برای اکثر ارزهای دیجیتال اصلی رخ می دهد، روند صعودی کلی دست نخورده باقی می ماند. بنابراین، توکن های انتخابی مانند لونا کلاسیک، توکن Bonk و ارز INJ، پتانسیل بالایی برای بازگشت قوی دارد.

ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر 1.59 تریلیون دلار است که نشان دهنده کاهش جزئی 0.77 درصدی در روز گذشته است. علاوه بر این، کل حجم معاملات در بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته 46.86 میلیارد دلار بوده است که نشان دهنده کاهش 14.75 درصدی است.

تحلیل لونا کلاسیک (LUNC)

در میان نوسانات حاکم بر بازار، قیمت لونا کلاسیک با کاهش قابل توجهی روبرو شد و از سطح 0.00028 دلار عقب نشینی کرد. در طی دو هفته، این ارز دیجیتال 50 درصد سقوط کرد و در نهایت سطح حمایت قابل اعتماد در 0.00016 دلار را به سمت پایین شکست.

چارت روزانه ارز لونا کلاسیک

این سطح با 50% اصلاح فیبوناچی مطابقت دارد، که یک سطح قوی را نشان می دهد و نشان دهنده اصلاح بیشتر قیمت است. شکست موفقیت‌ آمیز بالاتر از مقاومت فوری در 0.000203 دلار می‌تواند راه را برای خریداران برای هدف قرار دادن علامت 0.00028 دلاری هموار کند که به طور بالقوه نشان‌دهنده یک بازگشت صعودی است.

علاوه بر این، کاهش قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه در 0.00016 دلار، از احتمال یک رالی صعودی جلوگیری می کند. 

🔺ربات هوش مصنوعی قیمت لونا کلاسیک را برای شروع سال 2024 پیش بینی می کند!🔺

تحلیل ارز Bonk

برخلاف قیمت سایر ارزهای دیجیتال، توکن میم مبتنی بر سولانا، ارز BONK به عنوان یکی از بهترین عملکردها در دسامبر 2023 ظاهر شد. ارزش سکه با رشد خیره کننده 818٪ افزایش یافت و از 0.0000038 دلار به اوج جدید 0.0000035 دلار رسید.

چارت روزانه ارز Bonk

این افزایش پس از اعلام لیست شدن توکن در صرافی‌ های اصلی ارزهای دیجیتال، شتاب بیشتری گرفت. با این حال، قیمت BONK در حال حاضر در مرحله اصلاح است و ارزش خود را با کاهش 11 درصدی به 0.00001950 دلار می‌ رساند.

اگر فشار نزولی ادامه یابد، ممکن است سکه با 17.8 درصد کاهش به سطح حمایت 0.000018 دلار برسد، که با سطح اصلاحی فیبوناچی 50 درصد همسو شود. بازگشت از این سطح حمایت می تواند نشان دهنده احیای احساسات صعودی باشد و به طور بالقوه قیمت را به سمت 0.00035 دلار بازگرداند.

مرز بالایی باندهای بولینگر ممکن است این روند خرید را بیشتر تایید کند.

پیش بینی قیمت ارز Bonk در سال 2024

تحلیل ارز اینجکتیو (INJ) 

در بازه زمانی هفتگی، ارز INJ یک الگوی پایین گرد را نشان می دهد، که همراه با افزایش بازار گسترده تر، به افزایش تدریجی در طول سال کمک کرده است. بازیابی سکه در اواخر اکتبر شتاب گرفت و با شکست قاطع مقاومت 25.4 دلار در 13 دسامبر به اوج خود رسید.

چارت هفتگی ارز INJ

این یک سیگنال اصلی برای معکوس شدن روند است و فرصت‌های طولانی مدتی را برای شرکت‌ کنندگان در بازار ارائه می‌ کند. این ارز دیجیتال در حال حاضر با قیمت 29.7 دلار معامله می شود، قیمت INJ ممکن است کاهش جزئی را تجربه کند. اگر بتواند بالاتر از سطح مقاومتی که اخیراً از آن فراتر رفته باقی بماند، پتانسیل افزایش 68 درصدی به سمت هدف 50 دلار وجود دارد.

با این حال، شاخص میانگین جهت دار در بالای 49٪ نشان دهنده خستگی احتمالی در بین خریداران است که احتمالاً منجر به عقب نشینی جزئی می شود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
زهرا کیانی
زهرا کیانی
4 ماه قبل

از کجا میتونم ارز Bonk تهیه کنم هرچی میگردم هیچکدوم از صرافی های ایرانی ندارن! جای رشد خوبی داره و ارزش داره ولی ریسک های اون هم همینقدر خطرناک میتونه باشه