احتمال پامپ 40 درصدی لونا کلاسیک به دنبال بازیابی پایداری USTC

احتمال پامپ 40 درصدی لونا کلاسیک به دنبال بازیابی پایداری USTC

توسعه دهنده اصلی لونا کلاسیک Joint L1 Task Force برای  با جامعه شاهد جهش 40 درصدی قیمت LUNC است.

توسعه دهنده اصلی لونا کلاسیک (L1TF) در نهایت تصمیم گرفت تا روی بازیابی پایداری USTC کار کند تا قیمت استیبل کوین را به 1 دلار برساند.

تیم توسعه دهنده اصلی لونا کلاسیک و تلاش برای بازیابی USTC

مدیر پروژه مشترک L1 Task Force LuncBurnArmy در یک سری توییت در 20 ژوئن تایید کرد که L1TF با تیم تازه تاسیس Quant کار خواهد کرد. او همچنین حمایت خود را از هر وظیفه ای که با رای حکومتی توسط جامعه Terra Luna Classic تصویب میشود، ابراز می کند.

پس از یک اختلاف جزئی در تیم توسعه، RedlineDrifter و LuncBurnArmy یک بحث سازنده در مورد کار مربوط به بازیابی پایداری USTC داشتند. L1TF معماری/طراحی ذخیره و سایر موارد USTC را حذف می کند، به جز ماژول بازار که به تست شدید در شبکه آزمایشی نیاز دارد.

🔺اگر CEX از پیشنهاد مالیات واگرایی حمایت نکرد، تیم کوانت باید به دنبال روش‌های تامین مالی جایگزین برای ذخیره باشد. بنابراین، معماری/طراحی ذخیره‌ گاه پیشنهاد می‌شود در پیشنهاد تیم کوانت گنجانده شود. در حالی که، L1TF روی آزمایش ماژول بازار در طول سه ماهه سوم کار خواهد کرد. از این رو باید منتظر ماند و دید که این تلاش ها چه تغییری در آینده لونا کلاسیک ایجاد می کند.

LuncBurnArmy افزود: این شامل دارایی‌های پیشنهادی برای ذخیره، نحوه مدیریت ذخیره و اینکه چگونه می‌توان حفظ پایداری قیمت استیبل کوین با دلار آمریکا را با استفاده از دارایی‌های ذخیره خودکار کرد، می‌شود. تیم کوانت می‌تواند 60 تا 70 درصد از زمان خود را صرف مالیات واگرایی کند، اما به دنبال راه‌هایی برای تامین منابع مالی است که به CEX وابسته نیست.

در مورد اطلاعات مبادلاتی که به جامعه ارائه می شود، بحث هایی وجود داشته است. من آنچه توسط بایننس بیان شده بود را به صورت عمومی افشا نکردم یا اجازه ندادم که به صورت عمومی افشا شود.

احتمال رشد 50 درصدی قیمت لونا کلاسیک 

گروه توسعه‌دهنده اصلی لونا کلاسیک بزرگ‌ترین ارتقای برابری نسخه 2.1.1 را در 14 ژوئن با موفقیت به پایان رساند. این باعث می‌شود زنجیره با Terra 2.0 و دیگر زنجیره‌های Cosmos برابری کند و پروژه ها را به زنجیره بازگرداند.

جامعه حداقل 40 درصد جهش قیمت LUNC را به 0.00014 دلار پس از ارتقای برابری تخمین زد، اما نوسانات بازار بر بازار گسترده تر تأثیر گذاشت. با این حال، علیرغم نوسانات بازار، قیمت لونا کلاسیک سطوح الگوی گوه نزولی را نقض نکرده است، که نشان می دهد قیمت لونا کلاسیک برای رشد قابل توجهی آماده است.

قیمت LUNC در حال حاضر با 0.0000928 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 3 درصد افزایش یافته است. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.0000883 دلار و 0.00009338 دلار است.

در همین حال، قیمت USTC در 0.011 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 1٪ افزایش یافته است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
یزدان
یزدان
10 ماه قبل

یعنی امیدی هست؟