بنیانگذار ترا، اتهامات کلاهبرداری در مورد سقوط LUNA را رد کرد!

بنیانگذار ترا، اتهامات کلاهبرداری در مورد سقوط LUNA را رد کرد!

دولت و مقامات کره جنوبی تحقیقات عمیقی را در مورد آزمایشگاه های Terraform پس از فروپاشی تاریخی Terra آغاز کرده اند.

در همین حال، موسس شرکت بلاک چین، ادعاهای کلاهبرداری پروژه ترا و قابل پیش بینی بودن آن را رد کرده است.

بدون قصد تقلب

طبق گزارش فایننشال تایمز، دانیل شین، بنیانگذار شرکت Terraform Lab، هرگونه نقض مقررات مالی را رد کرده است. وی خاطرنشان کرد که هیچ قصدی برای فریب سرمایه‌ گذاران وجود ندارد. این شرکت فقط می خواست سیستم تسویه پرداخت را با کمک بلاک چین نوآوری کند.

شین اضافه کرد که آنها از هیچ نقصی در الگوریتم توکن های ترا آگاه نیستند. این شرکت سعی نکرده است قیمت ها را دستکاری کند. در همین حال، طبق گزارش‌ها، طراح اصلی فناوری Terra گفت که از همان ابتدا به فکر فروپاشی آن بوده است. طبق این محاسبه، نرخ سود برای سرمایه گذاران حدود 3.6 درصد پیشنهاد شده است. با این حال، Do Kwon، یک هفته قبل از راه اندازی، آن را به 20٪ افزایش داد.

آژانس پلیس محلی کشور اعلام کرد که در حال بررسی این ادعا هستند که کارمند Terra مقداری نامعلوم از دارایی بیت کوین این شرکت را سرقت کرده است. با این حال، طبق این گزارش، مشخص شده است که مظنون در تلاش برای سرقت حدود 80 بیت کوین (تقریباً 2.4 میلیون دلار) بوده است. در زمان سقوط، بنیاد Terra حدود 80000 بیت کوین از دارایی های خود فروخت. با این حال، Terra تاکید کرد که هنوز 300 بیت کوین باقی مانده است.

دانیل شین همچنین یک شرکت پرداخت دیجیتال به نام Chai را رهبری می کند. طبق این گزارش، مقامات نظارتی نیز در حال برنامه ریزی برای بررسی در محل آن هستند. این نشان می‌دهد که این شرکت قبلاً به شبکه terraUSD/Luna مرتبط بوده است. شین اشاره کرد که Chai تمام روابط خود را با Terra از سال 2020 قطع کرده است.

در همین حال، Kwon هیچ نظری در مورد آن نداده است. در این گزارش آمده است که او ممکن است در سنگاپور بماند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments