استیبل کوین لونا کلاسیک از لبه تیغ نجات یافت | جهش قیمت Lunc و USTC

استیبل کوین لونا کلاسیک از لبه تیغ نجات یافت! | جهش قیمت LUNC و USTC

توکن‌های لونا کلاسیک و USTC با تصویب پیشنهادهای کلیدی و افزایش نرخ توکن سوزی توسط جامعه، قدرت خود را نشان می‌دهند.

در حالی که چرخه بازار کریپتو تحت اقدامات نظارتی تنظیم‌کننده‌های مالی ایالات متحده است، قیمت‌ توکن های ترا قدرت خود را نشان می‌دهند زیرا ارتقاء بلاک چین نسخه 1.0.5 تقریباً به پایان رسیده است. تخمین کارمزد تراکنش (مالیات گاز و توکن سوزی) و ارتقاء زنجیره آتی را بسیار آسان‌تر و روان‌تر می‌کند. همچنین، مورد نیازترین مکانیسم یعنی توکن سوزی لونا کلاسیک را به بایننس برمی گرداند.

تصویب پیشنهادهای کلیدی انجمن لونا کلاسیک

علاوه بر این، انجمن Terra Classic پیشنهاد 11322 «حداقل هزینه کمیسیون اعتبارسنجی را به 5 درصد افزایش دهید» تصویب کرد. هدف این پیشنهاد افزایش حداقل هزینه کمیسیون از 0٪ به 5٪ برای اعتبارسنجی Terra Classic است. 49.07 درصد رای موافق، 17.56 درصد «ممتنع» و 23.70 درصد رای «خیر» دریافت کرد.

در حالی که این پیشنهاد قبلاً با مخالفت روبرو شد، بعداً توسط جامعه با در نظر گرفتن هزینه های مربوط به اجرا به عنوان اعتباربخش مورد حمایت قرار گرفت. دلایل حمایت از این پیشنهاد شامل کاهش اعتبار سنجی های بزرگ مانند نفوذ Allnodes در جامعه، جلوگیری از خطرات متمرکز سازی و حمایت از اعتبارسنجی های جدید و کوچکی است که با محدودیت های مالی مواجه هستند.

به طور کلی، کاربران اعتبار سنجی بدون کمیسیون (0٪) را انتخاب می کنند. بنابراین، با وادار کردن کل تنظیمات فعال به حداقل کارمزد 5٪، امید است که توسعه دهندگان مجدد برای برابر کردن قدرت رای در کل طیف اعتبارسنجی تحریک شوند.

تحلیلگر لونا کلاسیک، ClassyCrypto، قصد دارد از کمیسیون اعتبارسنجی Classy’s Sphere خود برای تامین مالی ابزارهای زنجیره ای و نگه داشتن یک صندوق اضطراری برای پرداخت اعتبار دهنده استفاده کند.

افزایش قیمت لونا کلاسیک و USTC 

♦️قیمت USTC در 24 ساعت گذشته در بحبوحه افزایش اطمینان در مورد از دست دادن پایداری این استیبل کوین در برابر دلار به عنوان بخشی از پیشنهاد 11324 بیش از 15٪ جهش کرد و اکنون با قیمت 0.03048 دلار معامله می شود.

در همین حال، قیمت LUNC در 0.0001711 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 2 درصد افزایش یافته است. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته 0.0001593 دلار و 0.000173 دلار است. حجم معاملات در 24 ساعت گذشته نزدیک به 200 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش علاقه معامله گران است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments