پیشنهادی برای احیای دوباره استیبل کوین لونا کلاسیک | رالی قیمت LUNC و USTC

پیشنهادی برای احیای دوباره استیبل کوین لونا کلاسیک | رالی قیمت LUNC و USTC

اجرا شدن پروپوزال های تیم توسعه دهنده لونا کلاسیک چنین امکانی را فراهم کرده است تا پس از تلاش های بی وقفه برای بازیابی قیمت LUNC، ارزش استیبل کوین (USTC) این زنجیره را به 1 دلار برگردانند. 

تیم توسعه دهنده اصلی لونا کلاسیک قصد دارد پس از تأیید ارتقای برابری v2.1.0 توسط انجمن ترا، روی احیا قیمت USTC تا 1 دلار کار کند.

پس از تکمیل ارتقا CosmWasm در 14 ژوئن، LITF بخش کوچکی از بودجه خود را برای راه اندازی یک محیط آزمایشی USTC برای تیم احیا USTC استفاده خواهد کرد. این موجب شد تا قیمت های LUNC و USTC در 24 ساعت گذشته افزایش یابد.

خرید و فروش لونا کلاسیک

تایید اعضای اصلی لونا کلاسیک برای احیا استیبل کوین USTC

انجمن ترا کلاسیک به اتفاق آرا پیشنهاد 11548 “محیط تست USTC” را در 7 ژوئن تصویب کرد. این پیشنهاد 90٪ رای موافق و 10٪ رای مخالف دادند. با کمال تعجب، این پیشنهاد تقریباً صفر رأی «نه» و «ممتنع» دریافت کرد. این بدان معنی است که جامعه اهمیت repeg USTC را برای احیای LUNC و بازگرداندن ابزار به بلاک چین Terra Classic در نظر می گیرد.

از میان 47 تایید کننده که در رای گیری شرکت کردند، 38 نفر به این پیشنهاد رای مثبت، 9 نفر رای ممتنع دادند و هیچ کس با این پیشنهاد مخالفت نکرد. Allnodes، Orion، Coinpayu، TerraCVita، StakeBin، و سایر اعتباردهنده های برتر به تایید Joint Task Force L1 برای همکاری با تیم USTC repeg رأی «بله» دادند.

L1TF پیشنهاد می کند از بودجه Q2 خود برای راه اندازی یک محیط آزمایش USTC استفاده کند. RedlineDrifter، که رهبری repeg USTC را بر عهده دارد، قبلاً نگرانی های برخی صرافی های رمزنگاری را در مورد پشتیبانی زیرساخت مناسب به اشتراک گذاشته است. تلاش هایی برای کار با تیم L1 و TGF برای دریافت لیستی از نگرانی های CEX و رسیدگی به آنها وجود دارد.

بر اساس این پیشنهاد، تیم کنترل سرمایه ای را که می توانست از “مارپیچ مرگ” در طول بحران Terra-LUNA جلوگیری کند، شناسایی خواهد کرد. در واقع، احیا USTC بخشی از نقشه راه بازیابی لونا کلاسیک، توسعه دهنده اصلی Edward Kim است. تیم مشترک یک رویداد احیا پایداری استیبل کوین شبیه سازی شده ایجاد خواهد کرد و پیشنهادات تایید شده را برای حفظ ارزش USTC با دلار آمریکا را آزمایش خواهد کرد.

اگر این پیشنهاد تصویب شود و احیا USTC با هیچ مانعی مواجه نشود، گروه L1 بیشتر روی احیا USTC در سه ماه سوم کار خواهد کرد.

🔺چه زمانی قیمت لونا کلاسیک به 1 دلار می رسد؟🔺

رالی قیمت LUNC و USTC

قیمت لونا کلاسیک (LUNC) در این هفته 35 درصد افزایش یافت زیرا کاربران در واکنش به حذف قرارداد دائمی USDⓈ-M 1000LUNCBUSD، پوزیشن های فیوچرز خرید و فروش خود را بستند. انحلال عظیم قراردادهای فروش 1000LUNC و LUNC ارزش میلیون ها دلار در حال حاضر ثبت شده است.

قیمت LUNC در حال حاضر با 0.000097 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 15 درصد افزایش یافته است. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.0000918 دلار و 0.000103 دلار است. بنیانگذار ترا، دو کوون گفته می شود که روابط سیاسی در مونته نگرو دارد.

در همین حال، قیمت USTC نیز در 24 ساعت گذشته 5 درصد جهش کرد و قیمت در حال حاضر 0.013 دلار معامله شد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.7 7 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
12 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ایلیاد
ایلیاد
10 ماه قبل

سلام ایا نسخه وی ۲ لونا کلاسیک در تعداد سهم ها تاثیر دارد میشه توضیح بدید؟

ایرج
ایرج
10 ماه قبل

به نظر داده شده اطمینان دارم.

ایرج
ایرج
10 ماه قبل

با توجه به اخبار مثبتی که در باره لونا کلاسیک وجود دارد بنظر میرسد که قیمت لونا کلاسیک تا پایان امسال به نزدیک ۰/۵ دلار برسد

ایرج
ایرج
10 ماه قبل

با توجه به اخبار مثبتی که در باره لونا کلاسیک وجود دارد بنظر می رسد که قیمت لونا کلاسیک تا پایان امسال به نزدیک ۰/۵ دلار برسد.

ایرج
ایرج
10 ماه قبل

با توجه به اخبار مثبتی که در باره لونا کلاسیک وجود دارد، انتظار می‌رود قيمت لونا کلاسیک تا پایان امسال به نزدیک ۰/۵ دلار برسد

شایان
شایان
10 ماه قبل

اگه ثبت نظر نکنین ازتون در پلیس فتا شکایت میکنم …‌‌‌

شایان
شایان
10 ماه قبل

اینا همش حرف مفت برای خالی کردن ته مونده حساب ملت . و پر کردن جیب صرافی ها .این چندمین بار که دارم نظرم مینویسم و ثبت نمیشه .

رضا برجی
رضا برجی
10 ماه قبل

سلام فکر نکنم بی شرفها بزارن به یک دلار برسه

شایان
شایان
10 ماه قبل

اینا همش حرف مفت برای سرگرم کردن مردم و بازار داغی برای صرافی ها که تراکنش ها رو بالا ببرن و مردم بیچاره رو اون ته مونده حسابی هم که دارن خالی کنن

رضا
رضا
10 ماه قبل

1lunc=1usd👍

ایلیاد
ایلیاد
10 ماه قبل

یعنی مثلا ۳ میلیون سهم داریم میشه ۳۰۰ سهم درسته؟

ایلیاد
ایلیاد
10 ماه قبل

باسلام نسخه وی ۲ راه اندازی بشه تعداد سهم هایی که داریم تبدیل میشه؟