افزایش ناگهانی استکینگ لونا کلاسیک؟!

افزایش ناگهانی استکینگ لونا کلاسیک؟! قیمت LUNC به زودی بالا می رود؟

پس از سقوط شدید 22 درصدی لونا کلاسیک از هفته گذشته، نسبت استیک کردن توکن های LUNC بار دیگر به مرز 15 درصد رسید. همچنین احساسات پیرامون LUNC مثبت است و شاخص های تکنیکال آن صعودی می باشد.

سرمایه گذاران لونا کلاسیک در چند هفته گذشته متحمل ضرر شدند زیرا قیمت توکن به شدت سقوط کرد. اگرچه این کاهش قیمت را می توان در درجه اول به شرایط حاکم بر بازار نزولی نسبت داد، اما تاثیر منفی بر اکوسیستم استیکینگ این بلاک چین داشت.

بهبود قابل توجه استکینگ لونا کلاسیک 

براساس داده های سایت کوین مارکت کپ LUNC در هفت روز گذشته بیش از 22 درصد کاهش داشته است. این اتفاق ممکن است باعث ایجاد ترس در بین کسانی که دارایی های خود را استیک کرده اند، شود، به همین دلیل آنها شروع به برداشت توکن های LUNC خود کردند.

این منجر به کاهش نسبت استیکینگ LUNC شد که به 14٪ رسید. با این حال، همه چیز یک بار دیگر به نفع توکن تغییر کرد زیرا نسبت سهام آن افزایش یافت.

شاخص استیکینگ لونا کلاسیک
نسبت توکن های استیک شده لونا کلاسیک

طبق داده های LUNC Metrics، در زمان انتشار، بیش از 1 تریلیون LUNC استیک شده وجود داشت. یک دلیل احتمالی برای علاقه جدید سرمایه گذاران به استیکینگ LUNC می تواند افزایش جزیی قیمت لونا کلاسیک باشد که در نمودار قیمت آن ثبت شده است. حرکت نزولی این توکن کاهش یافت زیرا قیمت آن در 24 ساعت گذشته 5 درصد افزایش یافته است.

در زمان نگارش این مقاله، لونا کلاسیک با قیمت 0.0001003 دلار با ارزش بازار بیش از 582 میلیون دلار معامله می‌ شود که آن را به 101 امین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل کرده است.

آیا قیمت لونا کلاسیک بالا می رود؟

اگرچه حرکت نزولی تا حدودی کاهش یافته است، AMBCrypto نگاهی به مجموعه داده های دیگر انداخت تا بررسی کند که آیا LUNC واقعاً می تواند از آخرین اصلاح قیمت خود در کوتاه مدت بهبود یابد یا خیر.

تحلیل ما نشان داد که حجم اجتماعی LUNC در 24 ژانویه 2024، زمانی که قیمت آن اندکی رشد کرد، به شدت افزایش یافت. همچنین به لطف آن، احساسات در اطراف توکن صعودی شد.

احساسات سرمایه گذاران نسبت به لونا کلاسیک
احساسات سرمایه گذاران نسبت به لونا کلاسیک

برای درک بهتر مسیر لونا کلاسیک، سایت AMBCrypto چارت روزانه لونا کلاسیک را بررسی کرد. طبق شاخص MACD، گاوها و خرس‌ها برای به دست آوردن برتری با یکدیگر مبارزه می کنند.

هر دو شاخص قدرت نسبی لونا کلاسیک (RSI) و شاخص جریان پول (MFI) به سمت منطقه اشباع فروش حرکت کردند. این می تواند فشار خرید روی توکن را افزایش دهد و به نوبه خود قیمت آن را بالا ببرد. با این وجود، شاخص جریان پول (CMF) همچنان نزولی باقی مانده است.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رضا
رضا
3 ماه قبل

با سلام و ارادت هر کسی تو این روزها نخره و استیک نکنه بعد از هاوینگ بیت باید یک عمر حسرت بکشه با توجه به بی ارزش شدن پولمان و بالا رفتن هر روزه دلار نظر شخصی من روی این ارزه البته عرض کردم نظر شخصی با این نوشته نه خرید نکنید نه بفروشین ولی شبکه ترا دارای شیک ترین شبکه بلک چین هست با احترام

یوسف طهماسبی
یوسف طهماسبی
3 ماه قبل

ببخشید من مقداری لونا دارم و با توجه به شکست های تخیرش از نگه داشتنش میترسم، بهتره بفروشم یا بازم نگه دارم؟

المیرا
المیرا
3 ماه قبل

بهترین ولت برای نگهداری لونا چیه

mr panahi
mr panahi
3 ماه قبل

شما آموزش استیک کردنم دارین؟

Mohammad exo
Mohammad exo
3 ماه قبل

علاقه بازار و کاربران به خرید لونا کلاسیک میتونه نشون دهنده افزایش قیمت احتمالی این رمز ارز بشه و یکم ریسک کردن بد نیست.