رکورد شکنی توکن انکر (ANC) در میان بازار خونین ارزهای دیجیتال

رکورد شکنی توکن انکر (ANC) در بازار خونین ارزهای دیجیتال

قیمت توکن انکر (ANC) در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است، زیرا معامله گران به دنبال قرار گرفتن در معرض بازده نسبتاً بزرگ ارائه شده توسط پروتکل آن بودند. این توکن آخرین بار با 13 درصد افزایش در 5.5 دلار معامله شد که در حول و حوش بالاترین حد در 10 ماه گذشته و با سرمایه کل بازار 1.4 بیلیون دلار بود.

Anchor بازدهی 20٪ را ارائه می دهد

ANC بخشی از پروژه Anchor است، یک پروتکل وام دهی غیرمتمرکز که توسط توسعه دهندگان ترا (LUNA) ساخته شده است. این پروژه به سپرده گذاران استیبل کوین تتر (USDT) بازدهی سالانه 20 درصد را ارائه می دهد که در میان استیبل کوین های معمولی بالاترین نرخ است.

احتمالاً این بازدهی 20 درصدی، در بحبوحه نوسانات فزاینده در بازار کریپتو، معامله گران را به خود جذب کرده است. توکن‌های ANC به‌عنوان انگیزه‌ای برای سپرده‌گذاری در Anchor صادر می‌شوند، در حالی که پروتکل ANC را به طور منظم برای پشتیبانی از قیمت آن می‌سوزاند. LUNA، توکن دیگری که به UST مرتبط است نیز در 30 روز گذشته 79 درصد افزایش یافته است.

استیبل کوین ها همچنین تا ماه فوریه بیشترین حجم معاملات را در بین همتایان خود داشتند، زیرا تنش ها بر سر روسیه و اوکراین سرمایه گذاران را به دارایی های امن سوق داد.

استخر نقدینگی بایننس، فضایی برای حمایت از جمع آوری کمک مالی LUNA

در اواخر ژانویه، توکن ANC به استخر نقدینگی بایننس اضافه شد، که از طریق آن معامله گران می توانستند با قرار دادن توکن های BNB، LUNA و BUSD برای یک دوره قفل 21 روزه، ANC کسب کنند. این حرکت نقطه عطفی برای ANC بود، زیرا از آن زمان تا کنون این توکن 255 درصد از پایین ترین سطح خود افزایش یافته است.

اخیراً، گارد بنیاد لونا، یک جامعه وابسته به Terra، فروش توکن خصوصی ۱ بیلیون دلاری را برای ایجاد یک ذخیره بیت کوین برای UST بست. این حرکت اعتبار بیشتری به وضعیت استیبل کوین UST می‌افزاید و احتمالاً بازدهی Anchor را بالا نگه می‌دارد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که لونا قصد دارد ذخایر UST را از طریق فروش دیگری تقویت کند.

انجمن Anchor همچنین اخیراً پیشنهاد داده است که به بازدهی نیمه پویا تغییر جهت دهد تا با افزایش تقاضای وام در پروتکل همگام شود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments