محدوده حیاتی دوج کوین

محدوده حیاتی دوج کوین | دارایی سرمایه گذاران در حالت ریسک است

قیمت دوج کوین در نیمه دوم سال 2021 و بیشتر سال 2022 با افت غم انگیزی روبرو بوده است. دلیل این امر می تواند این باشد که شیبا اینو، قاتل دوج کوین، در مرحله اوج شیدایی در سال 2021 توجه را از آن دور کرد. صرف نظر از این، DOGE در سطح ظریفی قرار می گیرد که شکست آن می تواند منجر به سقوط شدیدی شود.

قیمت Dogecoin تقریباً 82٪ از بالاترین رکورد خود در می 2021 به جایی که در حال حاضر معامله می شود – 0.126 دلار کاهش یافته است. این نزول شبیه به سقوط هایی است که در بازار نزولی شاهد بودیم که نشان دهنده ماهیت بیش از حد فروش بازار DOGE است.

سطح فعلی که قیمت دوج کوین معامله می کند بسیار مهم است زیرا آخرین خط دفاعی می باشد. اندیکاتور Volume Profile نشان می دهد که حجم معامله زیر 0.126 دلار وجود ندارد. از این رو، هر حرکتی به این ناحیه منجر به نزول سریع و بدون مقاومت نگهدارنده‌ها می‌شود.

بنابراین، یک سقوط، DOGE را به سطح اول پشتیبانی در 0.085 دلار می‌اندازد، که اولین جایی است که سرمایه‌گذاران دوج کوین ممکن است تلاش کنند تا انباشته کنند و از این رو به کف دست پیدا کنند.

با این حال، اگر فشار فروش شدید باشد، میم کوین می‌تواند پایین‌ تر بیاید و سطح حمایت 0.063 دلاری را که حجم قابل‌ توجهی در اوایل سال 2021 معامله می‌شد، دوباره مشاهده کند.

با فرض اینکه DOGE سد 0.063 دلار را مجدداً آزمایش کند، تقریباً نشان دهنده سقوط 50 درصدی از موقعیت فعلی و 90 درصد کاهش عظیم از اوج آن است.

چارت روزانه قیمت دوج کوین

افزودن اعتبار به رکود اخیر قیمت‌های DOGE می‌تواند جهش اخیر در نرخ تامین مالی باشد. این معیار وضعیت معامله گران و چشم انداز آنها را در مورد Dogecoin نشان می دهد. نرخ متوسط تامین مالی می تواند به این معنی باشد که احساسات متعادل است. بودجه بسیار مثبت می تواند نشان دهنده حرص و طمع باشد و همچنین می تواند برجسته های محلی را نشان دهد.

در طول دو ماه گذشته، هرگونه افزایش در نرخ سرمایه بیش از 0.01٪ با فشار فروش مواجه شد که روند صعودی را برای DOGE محدود کرد. افزایش اخیر نیز به 0.01 درصد رسیده و در حال حاضر در حال کاهش است.

نمودار نرخ بودجه DOGE

در یک نکته پیچیده، سقوط احتمالی DOGE از دیدگاه فنی منطقی است. با این حال، به یک کاتالیزور نیاز دارد تا آن را فعال کند و آن را از کنار نرده ها عبور دهد. و نکته کلیدی در اینجا جنگ بین روسیه و اوکراین خواهد بود.

طی سه روز گذشته، این وضعیت به حدی رسیده است که روسیه ممکن است به فکر ساخت سلاح های هسته ای باشد. این می تواند نقطه عطفی در این جنگ باشد و می تواند کلیدی برای ایجاد یک سقوط 50 درصدی دیگر باشد.

از آنجایی که حملات روسیه در نزدیکی نیروگاه هسته‌ ای اوکراین انجام می‌شود. بنابراین، این یک فروپاشی فاجعه‌ بار است که می‌تواند اقتصادهای جهانی و ارزهای دیجیتال را به هم بزند. از این رو، با در نظر گرفتن همه این سناریوها، سرمایه گذاران باید در حالت ریسک خارج باشند.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments