لیست شدن تامادوج در صرافی بای بیت | آیا اپلیکیشن موبایل Tamadog در راه است؟

لیست شدن تامادوج در صرافی بای بیت | آیا اپلیکیشن موبایل Tamadog در راه است؟

انتظار می‌رود که توکن‌های TAMA در هفته‌ها و ماه‌های آینده افزایش پیدا کنند، زیرا این میم کوین قرار است تا پایان ماه جولای در سه صرافی متمرکز سطح یک فهرست شود.

اولین دستاورد این پروژه لیست شدن تامادوج در صرافی بای بیت بود که از ساعت 8 صبح UTC در روز پنجشنبه، 27 آوریل در این پلتفرم معامله می شود. 

همچنین مشخص شده است این میم کوین، که در پلتفرم بازی برای کسب درآمد Tamaverse نیز کاربرد زیادی دارد، سپس قرار است در ماه های ژوئن و ژوئیه به فهرست دو صرافی از 5 صرافی متمرکز برتر بازار کریپتو لیست شود. 

اگرچه پس از اعلام خبر ByBit، قیمت آن کاهش یافت، اما حجم معاملات 24 ساعته به 9.75 میلیون دلار افزایش یافت و تامادوج را به عنوان 10 سکه میم برتر تثبیت کرد.

با توجه به اینکه Tamadoge Arcade در حال حاضر بازیکنان بیشتری را نسبت به پلتفرم های برتر دسنترالند و سندباکس جذب کرده است. اپلیکیشن موبایل واقعیت افزوده (AR) که در اواخر امسال انتظار می رود رونمایی شود در آستانه راه اندازی است. آینده برای این پروژه فوق العاده روشن به نظر می رسد.

ارز تامادوج در ماه های آینده در کدام صرافی ها لیست خواهد شد؟

لیست شدن ارز Tama در صرافی ByBit اولین فهرست از سه لیست اصلی این توکن در تابستان امسال است. این در حالی است که توسعه دهندگان پروژه اعلام کردند که قرار است ارز تامادوج به لیست دو صرافی برتر دیگر اضافه خواهد شد.

یکی در ماه ژوئن و دیگری در ماه جولای برگزار می شود و اگرچه نام خاصی ذکر نشده است، اما اعلام کردند که از میان 5 صرافی برتر بازار کریپتو اقدامات لازم صورت میگیرد. 5 صرافی برتر سطح یک بازار کریپتو شامل بایننس، کوین بیس، هیوبی، کراکن و کوکوین می باشد.

این پنج صرافی با ده‌ها میلیون مشتری و میلیاردها دلار حجم معاملات روزانه، بخش بزرگی از کل بازار کریپتو را تشکیل می‌دهند.

🔰زمانی که اعلامیه لیست شدن تامادوج در صرافی ByBit برای اولین بار منتشر شد، جرقه‌ای برای TAMA به راه انداخت و موجب شد تا در عرض دو هفته قیمت آن از 0.01 دلار به 0.035 دلار افزایش یابد.

Tamadoge همچنین به دلیل اکوسیستم وسیع خود برای موفقیت درازمدت راه اندازی شده است.

آیا اپلیکیشن موبایل Tamadog در راه است؟

زمان‌بندی این فهرست‌های بزرگ CEX تصادفی نیست، زیرا تیم تامادوج سخت در تلاش بوده است تا آخرین اقدامات را روی برنامه تلفن همراه Tamadoge انجام دهد.

این برنامه تلفن همراه از زمانی که پروژه Tamadog در ابتدا منتشر شد مشتاقانه انتظار می رفت. کاربران اپلیکیشن نه تنها می‌توانند همه بازی‌های «Tamadoge Arcade» را بازی کنند، بلکه می‌توانند با استفاده از فناوری واقعیت افزوده (AR) با حیوانات خانگی تامادوج خود تعامل داشته باشند.

همانطور که در وایت پیپر تامادوج اشاره شد، این برنامه به عنوان دروازه ای برای Tamaverse (متاورس تامادوج) عمل می کند. پتانسیل این پلتفرم بی حد و حصر است و به گیمرها این فرصت را می دهد که با افراد همفکر دیگر ملاقات کنند و یک جامعه آنلاین قوی ایجاد کنند.

جان بیشاپ، مدیر تیم توسعه تامادوج که اخیراً منصوب شده است، قبلاً به پتانسیل این برنامه اشاره کرده است. بیشاپ قبلاً گفته بود که “شما نمی توانید موبایل را برای مقیاس بندی شکست دهید.”

🔸با توجه به موفقیت باورنکردنی برنامه‌های واقعیت افزوده مانند Pokémon GO که هنوز هم روزانه توسط بیش از 9 میلیون نفر استفاده می‌شود، تبلیغات در مورد این نسخه آینده روز به روز افزایش می‌یابد و منجر به افزایش قابل توجه حجم معاملات TAMA می‌شود.

آینده پروژه تامادوج چگونه رقم میخورد؟

به نظر می رسد زمان خوبی برای سرمایه گذاری Tamadoge باشد، زیرا اخبار خوب همچنان در راه است. تیم تامادوج اخیراً شروع به اضافه کردن موارد استفاده بیشتر برای توکن‌های TAMA کرده است که مهمترین آنها مشارکت استراتژیک با CryptoCart است.

CryptoCart یک پلتفرم تجارت الکترونیک غیر متمرکز است که در بیش از 50 کشور جهان در دسترس است. این پلتفرم به کاربران اجازه می دهد تا محصولاتی از بیش از 2000 برند معروف با استفاده از رمز ارز خریداری کنند و راهی بی نقص را برای تازه واردان ارز دیجیتال برای دسترسی به این اقتصاد رو به رشد فراهم می کند.

مشارکت تامادوج با CryptoCart اکنون به دارندگان TAMA اجازه می دهد تا توکن های خود را مانند ارزهای فیات خرج کنند. این راه‌اندازی به تمایز TAMA از سایر کوین‌های میم که در سال گذشته راه‌اندازی شده‌اند، کمک کرده است، که از کمبود ابزار در دنیای واقعی رنج می‌برند.

🔹شراکت CryptoCart پس از انتشار اخیر Tamadogen Run، پنجمین بازی پروژه متاورس Arcade، به وجود آمده است.

این بازی بر اساس موفقیت چهار بازی قبلی منتشر شده در Tamadogen Arcade ساخته شده است و عناصر بازی رایگان و برای کسب درآمد است. در مجموع، این بازی‌ها اقتصاد قوی را ایجاد می‌کنند که اکنون بیش از 22000 کاربر فعال ماهانه دارد.

پایگاه کاربران متاورس تامادوج در حال حاضر بالاتر از دسنترالند و سندباکس است که ارزش بازار آنها تقریباً 1 میلیارد دلار است. این سطح تعامل جامعه بازی های بلاک چین را برجسته می کند و تصویری زیبا از آینده تامادوج را ترسیم می کند.

از آنجایی که بازار کریپتو به بازگشت خود ادامه می دهد و به نظر می رسد افزایش نرخ بهره به طور فزاینده ای مربوط به گذشته باشد، به نظر می رسد TAMA برای چند ماه هیجان انگیز آینده آماده است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments