تز صعودی و مثبت دوج کوین

مدیرعامل شرکت Three Arrows Capital از دلایل خود مبنی بر تز صعودی دوج کوین گفت

مدیرعامل شرکت Three Arrows Capital یک تز صعودی برای دوج کوین (DOGE) ارائه داده است. 

در پادکست روز 25 آگوست (3 شهریور) با نام The Game Theory Of Crypto, سو ژو (Su Zhu) اظهار داشت که علاقه زیادی به DOGE دارد.  او دلیل علاقه زیاد خود به این میم کوین را این گونه توصیف کرد که Dogecoin بیش از سایر ارزهای دیجیتال در بازار، مورد توجه تریدر های blue-collar قرار گرفته است. 

در طی این مصاحبه، Zhu به داده هایی اشاره کرد که برنامه محبوب رابین هود آن را منتشر کرده بود. این برنامه به تازگی گزارش سه ماهه دوم این خود را منتشر کرده بود و 62 درصد از سود این کمپانی در این زمان از معاملات DOGE بوده است. 

به نظر من، بهترین راه برای درک بهتر DOGE، این است که نگاهی به برنامه و شرکت رابین هود داشته باشیم، که نمونه بارز سرمایه گذاری blue-collar است و Dogecoin معادل 60 درصد سود این شرکت را در بر داشته است. ضمن این که 40 درصد سود این شرکت در مجموع از ارزهای دیجیتال است. 

وی افزود که انعکاس این موضوع را می توان مشاهده کرد. نمونه آن صرافی کوین بیس می باشد. چند روز پیش، حجم معاملات DOGE از اتریوم (ETH) نیز بیشتر بوده است. این یعنی مردم بیشتر تمایل دارند این کوین را معامله کنند. 

در تاریخ 19 جولای (28 تیر) کوین تلگراف در گزارشی اعلام کرد که حجم معاملات دوج کوین، در سه ماهه دوم سال 2021 به یک میلیارد دلار رسید. حجم معاملات این میم کوین در 3 ماهه ابتدایی سال برابر با 74 میلیون دلار بود. 

سو ژو در ادامه صحبت هایش گفت که  در جوامعی که مهارت زیادی در زمینه رمز ارزها وجود ندارد، دوج کوین از نظر برند بودن نام، چند برابر از ETH بزرگتر است. 

به عقیده او هرکسی می تواند میزان زیادی از این کوین را داشته باشد و فهم این موضوع برای ساده اندیش ترین افراد هم راحت است. خود جامعه این ارز دیجیتال باعث ترویج آن می باشند. 

او گفت با نیم نگاهی به فضای مجازی، می بینید که DOGE کوینی است که افراد بدون اینکه هزینه ای دریافت کنند، دائم در حال تبلیغ آن هستند. ضمن این که خیلی از افراد به توییت های طرفدار درجه یک این کوین یعنی ایلان ماسک، به چشم یک رمز ارز نگاه می کنند. 

توییت ایلان ماسک

مادامی که تریدرهای سخت گیر ممکن است به دلیل نوسانات ناشی از میم کوین بودن، از Dogecoin فاصله بگیرند، ژو هم موضوع اینکه، کریپتو برای موفقیت، باید جدی باشد را زیر سوال برد. 

او مقایسه ای با ریپل (XRP) را ترسیم کرد که مدت طولانی است با SEC درگیر است، اما در سال 2017 یک رشد 36,000 درصدی را شاهد بود. 

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments