افزایش تحقیقات کره جنوبی در رابطه با سقوط شبکه ترا | آیا لونا (LUNA) تحت تاثیر قرار می گیرد؟

افزایش تحقیقات کره جنوبی در رابطه با سقوط شبکه ترا | آیا لونا (LUNA) تحت تاثیر قرار می گیرد؟

طبق گزارش‌های رسانه‌های محلی، کره جنوبی تحقیقات خود را در مورد سقوط Terra تشدید می‌کند و دادستانی اخیراً کارمندان آزمایشگاه Terraform را احضار کرده است.

بلاک چین Terra با راه اندازی توکن جدید و ایردراپ لونا در روز شنبه بازگشته است. با این حال، عارضه آنها مربوط به فروپاشی Luna Classic و USTC در حال تشدید می باشد.

LUNC حتی پس از شکست مدل آزمایشی خود راه اندازی شد

بر اساس گزارش ها، دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول تمام افرادی را که در کار توسعه Terra در گذشته دخیل بودند، فراخوانده است. برخی از مطالب کلیدی مرتبط با پرونده در تحقیقات جمع آوری شده است. در همین حال، گزارش ادعا می کند که دو کوان به اجبار این توکن را راه اندازی کرده است در حالی که به او هشدار داده شده بود که این کار را انجام ندهد.

🎰یکی از کارمندان Terra بیان کرده است که به مدیر عامل شرکت اطلاع داده شده است که زنجیره می تواند در هر زمان سقوط کند. با این حال، او همچنان تصمیم گرفت آن را راه اندازی کند. طبق گزارش، این کارمند بخشی از توسعه اولیه LUNA در سال 2019 بود. بازرسی نشان داد که صدایی مخالف راه‌اندازی وجود دارد. حتی مدل آزمایشی بلاک چین در داخل شرکت شکست خورد.

قیمت ترا 2 به شدت کاهش می یابد

یک ارز دیجیتال ساختاریافته مشابه به نام «Basis Cash» که توسط آزمایشگاه‌های Terraform توسعه یافته بود، به همین ترتیب سقوط کرد. قیمت پایه نقدی تنها در دو یا سه ماه پس از جهش اولیه قیمت به شدت کاهش یافت. در همین حال، قیمت LUNA classic نیز پس از عرضه بیش از 90 درصد کاهش یافته است.

به طور تصادفی، از زمان راه اندازی ایردراپ لونا قیمت این توکن، حدود 70 درصد کاهش یافت. این توکن پس از فهرست شدن در محدوده قیمت اولیه بین 17 تا 18 دلار و سپس به طور میانگین با ارز 4 دلار معامله می شود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments