افزایش قیمت سول و آنزیم

افزایش قیمت سولانا و آنزیم علی رغم ثابت ماندن بازار

اکوسیستم در حال رشد و لیست شدن در صرافی کوین بیس به رمزارز سولانا (SOL) و آنزیم (MLN) کمک کرد تا از پایین ترین سطح خود پس از سقوط اخیر بازیابی قابل توجهی داشته باشند، در حالی که سایر ارزهای بازار در ثبات نسبی قرار دارند.

اصلاحات قابل توجه قیمت مانند آنچه در ماه مه (اردیبهشت) مشاهده شد سختی بسیار گسترده ای را به اکثر فعالان بازار تحمیل می کند و می تواند حکم پایان برای پروژه های غیر ضروری و در حال تقلا باشد زیرا دارندگان توکن ها دارایی های خود را به ازای هر قیمتی، حتی قیمت های بسیار پایین، می فروشند.

اگرچه این دوره ها برای کمک به لغزش تازه واردان به این عرصه و از بین بردن پروژه های غیرضروری مفید هستند، اما همچنین به مجریان قدرتمند این فرصت را می دهند تا از گروه متمایز شوند و توجه سرمایه گذاران مشتاق را که به دنبال یک مکان امن در بازارهای متلاشی شده هستند، جلب کنند.

دو پروژه مقاوم تر در مقایسه با سایر رمز ارزها که در سطوح کمتر از 20 درصد از بالاترین سطح قیمتی خودی قبل از سقوط اخیر بازار، قرار دارند عبارتند از :سولانا (SOL) و آنزیم (MLN).

قیمت آنزیم با لیست شدن در کوین بیس افزایش یافت

نمودار MLN/USDT
نمودار 4 ساعتهMLN/USDT. منبع: TradingView

آنزیم به عنوان یکی از 200 سکه برتر از نظر مارکت کپ از سایر ارزها بهتر عمل کرده است. این در حالی است که توکن MLN با 150٪ افزایش از 75.50 دلار در 4 ژوئن به بالاترین قیمت 185 دلار در 7 ژوئن، پیش رفت و رکورد 45 میلیون دلار در حجم معاملات 24 ساعته را ثبت کرد.

آنزیم یک پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که برای مدیریت دارایی های زنجیره ای طراحی شده و هدف آن توانمندسازی سرمایه گذاران برای ساخت، مقیاس پذیری و کسب درآمد از استراتژی های سرمایه گذاری است که می تواند توسط سایر اعضای جامعه آنزیم مورد استفاده قرار گیرد.

پس از شروع نسبتاً آرام ماه ژوئن، آنزیم از 6 ژوئن  توسط جك پوردی، تحلیلگر ماساری، مورد توجه بیشتری در شبکه های اجتماعی، به خصوص توییتر، قرار گرفت و اظهار داشت كه “حتی با كاهش 40 درصدی نسبت به چند هفته قبل، آنزیم AUM همچنان در نزدیکی بالاترین سطح قیمتی خود مانده است. “

در حالی که از ابتدای 4 ژوئن قیمت این ارز دیجیتال به طور قابل توجهی افزایش می یابد، هیچ تحول عمده ای برای پروتکل آنزیم رخ نداده است، اما به نظر می رسد که اخبار منتشر شده در 8 ژوئن مبنی بر این که MLN به صرافی کوین بیس اضافه خواهد شد ، نیروی محرکه قیمتهای بالا اخیر است. ایننشان می دهد لیست شدن در کوین بیس هنوز هم  باعث افزایش قیمت ها میشود و پتانسیل جابجایی قیمتها را دارد.

سولانا از کمترین سطح خود در 19 ماه مه بازگشت

نمودار SOL
نمودار 4 ساعتهSOL/USDT. منبع: TradingView

توکن دوم که به سرعت از سقوط ماه مه برگشت، سولانا (SOL) میباشد ، یک پروتکل اثبات سهام که قادر به پردازش 65500 تراکنش در ثانیه (TPS) است.

حرکت این پروژه از 2 ژوئن پس از اعلام پلت فرم Metaplex NFT آغاز شد که “یک رویکرد کاملاً جدید به NFT ها و ویترین های فروشگاه NFT” در بلاکچین سولانا ارائه می دهد.

این اطلاعیه با اخبار مربوط به پروژه های دیگر در مورد سولانا همراه شد که باعث ایجاد جو مثبت پیرامون بازار این ارز دیجیتال گردید. بر اساس داده های Cointelegraph Markets Pro، مدتی می باشد که شرایط بازار سولانا مطلوب بوده است.

امتیاز VORTECS، مختص کوین تلگراف، مقایسه الگوریتمی شرایط تاریخی و فعلی بازار است که از ترکیبی از نقاط داده شامل احساسات بازار، حجم معاملات، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت توییتر حاصل می شود.

نمودار سولانا
امتیاز (سبز) در مقابل قیمت SOL. منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS برای SOL در بیشتر ماه ها سبز بوده است. علاوه بر این سولانا توانسته است امتیاز خود را به سرعت از 67 به بالاترین سطح 80 برساند، زیرا قیمت آن طی سه روز 30 درصد افزایش یافته است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments