ورود سولانا به حوزه هوش مصنوعی | آیا قیمت SOL به سقف تاریخی خود دست می یابد؟

ورود سولانا به حوزه هوش مصنوعی | آیا قیمت SOL به سقف تاریخی خود دست می یابد؟

بنیاد سولانا درخواست 1 میلیون دلار کمک مالی خود را به پروژه هایی که در زمینه بلاک چین و هوش مصنوعی فعال هستند، اعلام کرده است.

بنیاد سولانا بالاخره با باگ هوش مصنوعی روبرو شد و تصمیم گرفت روی چیزهای جالبی کار کند که در زمینه بلاک چین و هوش مصنوعی (AI) قرار دارند. در نتیجه، بنیاد سولانا یک میلیون دلار کمک های مالی در مقیاس کوچک درخواست کرده است که از 5 تا 25 هزار دلار متغیر می باشد.

سولانا گفت که هم پروژه های جدید و هم پروژه های موجود می توانند برای کمک هزینه درخواست دهند. بنیاد سولانا معتقد است که توان عملیاتی و مقیاس‌ پذیری بالای بلاک چین فرصتی منحصر به فرد برای ایجاد ایده‌های جدید با استفاده از هوش مصنوعی است.

آنها افزودند: “این کمک ها برای تشویق اکوسیستم سولانا به کشف موارد استفاده جدید از این فناوری های جدید است.” با این حال، برای واجد شرایط بودن برای این کمک هزینه، ابزار dApp ساخته شده در بالای بلاک چین سولانا باید سه معیار را داشته باشد:

🔸باید برای استفاده دیگران در دسترس عموم قرار گیرد.

🔸هنگام راه اندازی باید منبع باز باشد.

🔸باید کد منبعی داشته باشد که همیشه در دسترس بنیاد سولانا باشد.

سولانا پلاگین ChatGPt را پیاده سازی می کند!

همانطور که می دانیم، معرفی ChatGPT سر و صدای زیادی در صنعت فناوری جهانی ایجاد کرده است. ChatGPT کم کم به مکان مورد علاقه همه برای یافتن چیزهای جدید و جالب و همچنین پاسخ به اکثر سوالات کاربران تبدیل می شود.

در یک پیشرفت جالب، آزمایشگاه سولانا یک پیاده‌ سازی مرجع منبع باز برای یک افزونه ChatGPT ایجاد کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد مستقیماً از ChatGPT با شبکه سولانا تعامل داشته باشند.

برخی از کاربران همچنین تجربه عملی را با ارسال مقداری SOL به یک آدرس مشخص با استفاده از ChatGPT امتحان کرده‌اند. در پاسخ، ChatGPT مراحل دقیق مورد نیاز برای امضا و ارسال تراکنش را در اختیار آنها قرار می دهد. البته، کاربران باید یک کیف پول سولانا با وجوه کافی برای انجام تراکنش داشته باشند.

به طور مشابه، کاربران همچنین می‌توانند از ChatGPT بخواهند که توکن‌های غیرقابل تعویض مبتنی بر سولانا (NFT) را با تعیین قیمتی که مایل به پرداخت هستند، خریداری کند. همچنین ChatGPT می‌تواند تمام NFT‌هایی را که یک آدرس Solana خاص نگه می‌دارد را نشان دهد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments