هشدار برای سقوط قیمت اتریوم | پول های هوشمند در حال انباشت ETH هستند!

تجزیه و تحلیل داده های درون زنجیره ای اتریوم | پول های هوشمند در حال انباشت ETH هستند!

تجزیه و تحلیل کوتاه مدت یک هدف قیمتی 2400 دلاری را برای ETH تعیین می کند، اما داده ها نشان می دهد که پول هوشمند همچنان در انتظار ادغام انباشته می شود.

ادغام آتی اتریوم یکی از موضوعاتی است که به طور گسترده در بخش کریپتو مورد بحث قرار می گیرد و تحلیلگران دیدگاه های گسترده ای در مورد چگونگی انتقال به اثبات سهام (PoS) می تواند بر قیمت اتر (ETH) تأثیر بگذارد، دارند.

نهنگ ها قبل از ادغام جمع می شوند

شرکت Jarvis Labs، اطلاعاتی عمیق‌ تر در انباشت مداوم اتر توسط کیف پول‌های نهنگ ارائه کرده است، که نمودار زیر را به بررسی درصد تغییر در دارایی‌های کیف پول نهنگ در مقابل قیمت ETH منتشر کرده است.

تغییر روند نگهداری نهنگ های اتریوم

رنگ نقاط به قیمت اتریوم مربوط می شود،که در نمودار نشان می دهد کیف پول های نهنگ زمانی که قیمت بالای 4000 دلار بود شروع به کاهش دارایی خود کردند و تا زمانی که قیمت به زیر 2300 دلار کاهش یافت دوباره شروع به جمع آوری نکردند.

Jarvis Labs گفت:

نهنگ‌ها به انباشت اتر ادامه می‌دهند، تجمع آن‌ها در روندی یک طرفه به سمت صعودی باقی می‌ماند.

و، این فقط نهنگ ها نیستند که به دنبال جذب اتر در هنگام شیب هستند همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است، جایی که نقاط قرمز نشان می دهد که هم کیف پول نهنگ و هم کیف پول های کوچکتر افزایش یافته است.

واگرایی اتر

تحلیلگران Jarvis Labs گفتند:

فقط با نگاهی به توزیع کیف پول های اتر، می توان استنباط کرد که Whales UP + Fishes UP که نهنگ ها و سرمایه گذاران خرد در حال انباشت اتریوم هستند. 

آیا اتریوم در افق جدا می شود؟

تحلیلگران Delphi Digital به این فکر کردند که آیا قیمت اتریوم می تواند راه خود را از بیت کوین (BTC) جدا کند. تحلیلگران همچنین پیش بینی کردند که آلتکوین “احتمالاً در کوتاه مدت شاهد تثبیت بیشتری برای ETH/BTC خواهد بود.”

روند قیمت ETH/BTC

یکی از سوالات اصلی این نمودار این است که برای رهایی اتر از “زنجیره نامرئی” که آن را برای مدت طولانی به بیت کوین متصل نگه داشته است، چه چیزی لازم است.

به گفته دلفی دیجیتال، روایت‌های صعودی فعلی بروز رسانی Merge در پیرامون اتر ممکن است تنها چیزی باشد که به آن کمک کند تا از همبستگی خود با اقدام قیمت بیت‌ کوین رهایی یابد.

دلفی دیجیتال گفت:

علاقه به اتر پس از Merge بیشتر می‌شود، به‌ ویژه که افراد بیشتری فرصت کسب بازده واقعی بالاتر را که در دارایی‌های کاهش‌دهنده تورم است، تشخیص می‌دهند.

میزان استیکینگ اتر شتاب بیشتری می گیرد

حتی با تداوم کاهش قیمت اتر، داده ها نشان می دهد که تعداد اتریوم سهام در زنجیره بیکن همچنان در حال افزایش است. داده‌های Dune Analytics همچنین افزایش سپرده‌ها به Eth2 را نشان می‌دهد و چندین تحلیلگر نظرات خود را در مورد اینکه چگونه سرمایه‌گذاران نهادی و نهنگ‌ها ممکن است اتر را در مرحله قبل و بعد از ادغام معامله کنند، به اشتراک گذاشته‌اند.

افزایش استیکینگ اتریوم

به طور کلی، داده‌ها نشان می‌دهند که حتی با معامله قیمت اتر با فاصله 42.5 درصدی از بالاترین قیمت خود، پول هوشمند به دلیل افزایش مورد انتظار در درصد پاداش سهام و پیش‌بینی اینکه پس از تبدیل شدن اتر به یک دارایی کاهش‌ دهنده قیمت، صعودی شود، همچنان به انباشته شدن خود ادامه می‌دهد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments