اضافه شدن کاردانو به لیست پرداخت Simplex

سرویس پرداخت Simplex، کاردانو را در لیست ارزهای دیجیتال خود قرار خواهد داد

سرویس پرداخت سیمپلکس (Simplex) اعلام کرد که به زودی، کاردانو (ADA) را به لیست ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده خود اضافه خواهد کرد.

این خبر توسط یکی از اعضای اصلی Simplex اعلام شد. به لطف این سرویس، کاربران می توانند برای خرید این آلتکوین از روش های پرداخت بین المللی نظیر دبیت کارت، کردیت کارت، اپل پی، SEPA و یا سوئیفت خود استفاده کنند. افزایش محبوبیت و توسعه فعالیت کاردانو از عوامل اصلی افزایش این موارد بودند. Simplex گفته است:

علاقه دوباره به کاردانو، نتیجه یک رسانه اجتماعی وفادار، جامعه ای پر رونق و دستاورد های برجسته است. در همین حین که محبوبیت این ارز دیجیتال افزایش پیدا می کند، هر دو سرمایه گذاران و توسعه دهندگان به کشف مرزهای جدید ادامه خواهند داد.

افزایش حجم خرید در حوالی سطح قیمت فعلی، مش تواند به ADA کمک کند تا بعد از خسارات وارده طی هفته گذشته، ریکاوری خوبی داشته باشد.

در حال حاضر (زمان انتشار خبر) ADA شامل میانگین های متحرک 100، 200 و 50 می باشد و 50 درصد سطح اصلاح فیبوناچی در 1.24 دلار را دارا است.

اگرچه شاخص توالی Tom DeMark یا (TD) اخیراً یک سیگنال فروش را ارائه داده است، اما چنین دیوار حمایتی قابل توجهی می تواند مانع شکل گیری یک روند نزولی شود.  در صورت تشکیل یک کندل 4 ساعته بالا 61.8 درصد سطح اصلاح فیبوناچی در 1.31 دلار، این وضعیت نامعتبر تلقی خواهد شد.

اگر این اتفاق بیفتد، ADA ممکن است شاهد یک افزایش باشد و 76.8 درصد سطح اصلاح فیبوناچی در 1.43 دلار یا 1.57 دلار را مورد هدف قرار دهد.

جفت ارز کاردانو/تتر
جفت ارز کاردانو/تتر. منبع: TradingView

بنابراین، عدم موفقیت در استقامت بالای 1.24 دلار، می تواند منجر به یک حرکت نزولی به سمت 38.2 یا 23.6 درصد سطح اصلاح فیبوناچی شود. این محدوده های مهم حمایت، به ترتیب 1.16 و 1.06 دلار می باشند.

در پی افزایش تقاضا ها پیرامون کاردانو (ADA) شما چه وضعیتی را برای این ارز که در رده ششم با ارزش ترین ارزهای دیجیتال جهان قرار دارد، پیش بینی میکنید؟ نظراتتان را در دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments