احتمال پامپ 100 درصدی شیبا اینو

در چه صورت قیمت شیبا اینو 100 درصد افزایش می یابد؟ هدیه کریسمس SHIB به سرمایه گذاران خود

تجزیه و تحلیل بازار نشان می دهد که راه اندازی پروتکل مقیاس بندی لایه 2 می تواند افزایش 100٪ قیمت SHIB را تسریع کند.

توسعه‌ دهندگان شیبا اینو (SHIB) به آزمایش راه‌اندازی احتمالی راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ اکوسیستم Shibarium ادامه می‌دهند.

خرید و فروش شیبا اینو

بیشتر تبلیغات از توییت های مرموز ارسال شده توسط توسعه دهنده Shiba ناشی می شود. او در توییت اخیر خود به نزدیک شدن زمان اشاره کرد. مفسران این توییت را به معنای نزدیک شدن به راه اندازی شیباریوم تفسیر کرده اند.

علاوه بر این، شبکه آزمایشی عمومی شیباریوم در ماه سپتامبر فعال شد. در آن زمان، Unification، شرکت توسعه دهنده ای که در مورد توسعه آن مشاوره می داد، اظهار داشت که اولین نسخه بتا به زودی منتشر خواهد شد. در این مرحله، تمامی اعتبار سنجی‌ها و نمایندگان علاقه‌مند برای تست آماده خواهند شد.

شیباریوم با توجه به معیارهایی که برای برآورده کردن آن در حال توسعه است، به طور بالقوه می تواند باعث پذیرش بیشتر اکوسیستم و جذب سرمایه گذاران برای خرید شیبا اینو شود. ریوشی، نام مستعار خالق SHIB، تصریح کرد که Shibarium به تراکنش‌های Shiba Inu سرعت می‌بخشد و همچنین هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و در نهایت حذف می‌کند.

شیباریوم با بهینه‌ سازی و تقویت زنجیره میزبان Shiba Inu، اتریوم، در برنامه‌های اکوسیستم شیبا برای بازی‌های NFT، پیاده‌سازی متاورس، DeFi و توسعه dApps قرار می‌گیرد. این به شیبا اینو کمک می کند تا به چیزی ارزشمندتر و دارای چندین ابزار کاربردی تبدیل شود.

هنگامی که شیباریوم شروع به مقابله با بخش بزرگی از بار تراکنش می کند، به دلیل کاهش ازدحام شبکه منجر به “از بین بردن” کارمزد گسترده می شود. توکن سوزی شیبا اینو که در حال حاضر فعال است، می‌تواند به عنوان کاتالیزوری برای افزایش قیمت SHIB به بالاترین حد جدید با کمیاب‌تر شدن توکن عمل کند.

احتمال پامپ قیمت شیبا اینو قبل از روزهای کریسمس

بر اساس تحلیل کارشناسان، راه اندازی شیباریوم می تواند باعث افزایش 100 درصدی قیمت SHIB قبل از کریسمس شود. در حال حاضر، قیمت شیبا اینو 90.1% از اوج تاریخی 0.000087 دلاری خود کاهش یافته است.

SHIB در حدود 0.000008782 دلار در حال نوسان است که 6.82 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. افزایش 100٪ از این قیمت، قیمت SHIB را در حدود 0.00002 دلار تا کریسمس قرار می دهد.

این افزایش همچنین می‌تواند شاهد رقابت SHIB برای تسلط با memecoin پیشرو در بازار فعلی، دوج کوین (DOGE) باشد. اگر این اتفاق بیفتد، SHIB ارزش بازار DOGE را تغییر نخواهد داد. SHIB چندین بار در سال 2022 به این موفقیت دست یافته است.

در همین حال، کاتالیزورهای دیگری نیز وجود دارند که می توانند قیمت SHIB را افزایش دهند. جامعه SHIB پیش بینی می کند که به زودی اعلامیه های صعودی بیشتری حول محور متاورس شیبا اینو به دنبال به روز رسانی های اخیر منتشر شود.

منبع: کریپتو نیوز فلش

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments