شیباریوم راه اندازی شد؟ جدیدترین اطلاعیه شیتوشی درباره شبکه جنجالی شیبا

شیباریوم راه اندازی شد؟ جدیدترین اطلاعیه شیتوشی درباره شبکه جنجالی شیبا

شیتوشی کوساما، توسعه دهنده رهبر شیبا اینو، و تاریخ راه اندازی شیباریوم، Worldpaper و سایر جزئیات انحصاری آن را تایید می کند.

شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی Shiba Inu، اکوسیستم شیبا را به عنوان حامی عنوان کنفرانس آینده‌ پژوهی بلاک چین و هکاتون‌های رسمی ETHToronto و ETHWomen که در تاریخ 13 تا 17 آگوست 2023 در تورنتو، کانادا برگزار می‌شود، تأیید می‌کند. طبق پست رسمی، شیتوشی همچنین برای اولین بار از طریق هوش مصنوعی در کنفرانسی در تاریخ انتشار شیباریوم صحبت خواهد کرد.

خرید و فروش شیبا

در طول این رویداد، Worldpaper اکوسیستم شیبا اینو به نمایش گذاشته می شود، تمام پروژه های برند شیبا اینو منتشر می شود و جزئیات توکن Treat برای اولین بار به طور مفصل در اختیار عموم و جامعه شیبا اینو قرار می گیرد.

کوساما همچنین گفت که تیم همچنین درباره بلاک چین لایه 2 شیباریوم مورد انتظار در طول این رویداد بحث و گفتگو خواهد کرد. او اشاره کرد که مصادف با سومین سالگرد شیبا اینو در بلاک چین اتریوم است.

⚜️به عنوان بخشی از کنفرانس آینده پژوهی بلاک چین، شیباریوم یک هکاتون چند ماهه برگزار خواهد کرد. دو غرفه به جزئیات پلتفرم شیباریوم و محصولاتی با مضمون شیبا اینو مانند متاورس شیبا، Shibacals، شیبا اترنیتی، Shiboshis و غیره می‌پردازند.

⚜️علاوه بر این، Unification، BadIdea.Ai، و شرکا و پروژه های جدید با Shibarium Tech در این رویداد به نمایش گذاشته خواهند شد.

ساختار غیر متمرکز منحصربه‌ فرد ما که در Worldpaper نهایی توضیح داده شد، کار سخت هزاران پروژه غیرمتمرکز شیبا و قدرت ShibArmy، شرایطی را برای ما فراهم می‌کند که شبیه هیچ‌کس دیگری نیست.

اکوسیستم شیبا اینو و DAO

شیبا اینو جامعه را اداره می کند و توکن شیباریوم BONE بر فناوری حکومت و پشتیبانی خواهد کرد. همچنین، LEASH حفاظت از جامعه را تقویت می کند و انحصار را فراهم می کند، در حالی که برای اداره و ارتقای پروژه های اجتماعی رفتار می کند.

اکوسیستم شیبا اینو دارای Doggy DAO و SHIB DOGGY DAO FOUNDATION است که تصمیمات DAO را انجام می دهد و دارایی های DAO را در اختیار دارد. Doggy DAO به طور کامل اکوسیستم را کنترل خواهد کرد. حکمرانی به چهار بخش تقسیم می‌شود، یکی برای هر توکن اصلی در اکوسیستم شیبا اینو، تا اطمینان حاصل شود که تمام جامعه شیبا اینو از حق برابری برخوردار هستند. 

🔺از ChatGPT پرسیدم که آیا شیبا اینو قبل از سال 2024 به 1 دلار می رسد؟🔺

معامله گران بلافاصله به این اطلاعیه پاسخ می دهند. قیمت SHIB بیش از 1% از پایین ترین سطح 24 ساعته جهش کرد و در حال حاضر با 0.00000758 دلار معامله می شود. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.00000738 دلار و 0.00000772 دلار است.

در همین حال، توکن گازی شیباریوم، یعنی توکن BONE در حال حاضر با قیمت 1.05 دلار معامله می شود. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 1.03 دلار و 1.06 دلار است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments