پامپ شیبا اینو

افزایش 200 درصدی قیمت شیبا اینو | پامپ شیبا تا کجا ادامه دارد؟

ارز رمزنگاری شده Shiba Inu در حال حاضر در آستانه قرار گرفتن در میان 20 رمز ارز برتر جهان قرار دارد و در هفته گذشته قیمت آن بیش از سه برابر شده است.

به نظر می رسد که بخشd از پامپ قیمت توکن SHIB و افزایش حجم خرید و فروش شیبا اینو به دلیل آخرین توییت ایلان ماسک در مورد توله سگ خود بوده است.

به گزارش بلومبرگ و بر اساس داده های بازار، توکن SHIB ، با محوریت نژادی از سگ های شکاری ژاپنی ایجاد شده است ، در 24 ساعت گذشته بیش از 60 درصد افزایش قیمت داشته است و مارکت کپ آن به بیش از 10 میلیارد دلار رسیده است.

این سودها در پی افزایش گسترده مشاهده شده در لیست قیمت ارزهای دیجیتال همراه بوده است. سیگنال های نموداری مثبت و عدم دخالت فدرال رزرو و اعلام عدم ممنوعیت رمز ارزها بازار به طور گسترده شاهد رشد قابل توجهی بوده است.

با این حال افزایش 216 درصدی SHIB در هفته گذشته عملکرد بیت کوین و اتر ، دو بزرگترین توکن را تحت الشعاع قرار داده است که هر دو در این مدت تنها بیش از 20 درصد افزایش یافته اند.

نمودار شیبا
نمودار تغییرات قیمت شیبا در 7 روز گذشته

این سودها در پی افزایش گسترده ارزهای دیجیتالی عمده ، با عوامل فصلی مطلوب ، سیگنال های نمودار فنی مثبت و عدم دخالت فدرال رزرو به دست آمده است. اما افزایش 216 درصدی SHIB در هفته گذشته عملکرد بیت کوین و اتر ، دو بزرگترین توکن را تحت الشعاع قرار داده است که هر دو در این مدت بیش از 20 درصد افزایش یافته اند.

در حال حاضر شیبا از نظر حجم معاملات در صرافی کوین بیس اول شده است با توجه به این میزان از حجم خرید و فروش شیبا اینو به نظر نمی رسد که پامپ قیمت این رمز ارز به زودی به اتمام برسد.

توییتی از سوی رئیس شرکت تسلا اواخر یکشنبه شب به وقت ایالات متحده با تصویر یک سگ و اظهارنظر “Floki Frunkpuppy” نیز در این افزایش قیمت نقش قابل توجهی داشته است. این توئیت دنباله رشته توئیت های قبلی ایلان ماسک بوده است. ماسک توییتی در ماه ژوئن منتشر کرد که می گفت: “شیبا اینو من فلوکی نامیده می شود” و یک توئیت دیگر در ماه گذشته منتشر کرد که در آن نوشته شده بود “فلوکی رسیده است”.

تحت تاثیر این توئیت خرید شیبا فلوکی نیز با استقبال گسترده سرمایه گذاران همراه بوده است به طوری که قیمت این توکن در هفته گذشته بیش از 340 درصد افزایش یافته است.

نمودار شیبا فلوکی
نمودار تغییرات قیمت شیبا فلوکی در 7 روز گذشته

در این میان نمیتوان نقش خرید های گسترده نهنگ بزرگ شیبا را در پامپ قیمت این توکن نادیده گرفت. یک نهنگ در روز یکشنبه 276 میلیارد دلار شیبا خریداری کرده بود که باعث جلب توجه سرمایه گذاران و سایر نهنگ ها به این رمز ارز گردید.

تحلیلگر برتر بازار مایکل ون دی پوپ در واکنش به این روند قیمتی شیبا اینو در توئیتر خود نوشت: 

آیا قرار است شاهد این باشیم که دوج کوین از همین نقطه حمایتی خود حرکت کند و بهترین دوست خود یعنی شیبا را دنبال کند؟

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.2 11 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
صادق رحیمی
صادق رحیمی
2 سال قبل

به نظرم ارز خوبیه چون واقعا خیلی سود کردم

دهقان
دهقان
2 سال قبل

۲۷۶ میلیون دلار خریداری توسط نهنگ نه ۲۷۶ میلیارد

Rezs
Rezs
2 سال قبل

سلام.دوستان هنوز شیبا رشد آنچنانی نکرده باید به اندازه دوج رشد کند 200 درصد یا 500 درصد یا 1000 در صد رشد نیست باید سفینه ای رشد کند