تحلیل تکنیکال شیبا اینو | آیا قیمت SHIB به زودی پامپ می شود؟

تحلیل تکنیکال شیبا اینو | آیا قیمت SHIB به زودی پامپ می شود؟

قیمت شیبا اینو در آستانه ایجاد یک روند صعودی دیگر است، اما باید به سرمایه‌ گذارانی که در رالی قبلی شرکت کرده‌ اند اجازه دهد سود ثبت کنند. در نتیجه با توجه به افزایش قیمت چشمگیری که قبلا داشته است، احتمالاً شرکت‌کنندگان بیشتری در بازار در سطح حمایت بعدی جمع می‌شوند و باعث یک حرکت صعودی دیگر می‌شوند.

شیبا اینو آماده حرکت است

قیمت شیبا اینو در یک کندل روزانه 42 درصد افزایش یافت، اما با افزایش 33.7 درصدی بسته شد. پس از ایجاد یک نوسان بالا در 0.0000180 دلار و اصلاح جزیی، دوباره سرمایه گذاران میتوانند برای خرید ارز شیبا اینو اقدام کنند. 

🔴این حرکت احتمالا تا زمانی که این میم کوین به سطح حمایت پایدار در 0.0000130 دلار برسد ادامه خواهد داشت. در برخی موارد، قیمت Shiba Inu ممکن است ریزش بیشتری را تجربه کند تا به نقطه کنترل (POC) در 0.0000118 دلار دوباره برسد. این سطح بالاترین سطح حجم معاملات را از 11 آوریل مشاهده کرد و از نظر فنی باید به عنوان سطح حمایت عمل کند.

بنابراین، جهش از این دو سطح جایی است که سرمایه گذاران علاقه مند می توانند به دنبال صعود بالقوه بعدی باشند. فعالان بازار می توانند انتظار داشته باشند که شیبا اینو یا بالاترین مقاومت را در برابر با 0.0000180 دلار ایجاد کند یا از این مانع عبور کند و تا سطح مقاومت 0.0000200 دلاری حرکت می کند.

چارت 4 ساعت شیبا اینو

در مجموع، سرمایه گذاران می توانند انتظار رشد 50 درصدی را در مرحله بعدی داشته باشند، که به شدت به این واقعیت وابسته است که روند حرکت بیت کوین تحت تسلط خرس ها نباشد. رالی صعودی SHIB تا زمانی منطقی است که بیت کوین در حاشیه باقی بماند یا به سمت بالاتر حرکت کند.

از سوی دیگر، اگر قیمت Shiba Inu نتواند بالای POC در 0.0000118 دلار باقی بماند و یک کندل روزانه در زیر آن بسته شود، این رالی صعودی باطل خواهد شد. در چنین حالتی، قیمت شیبا اینو می تواند 10 درصد کاهش یابد تا سطح حمایت 0.0000106 دلاری را دوباره آزمایش کند.

منبع: اف ایکس استریت

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments