سیگنال های صعودی شیبا اینو

سیگنال صعودی داده های درون زنجیره ای شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو در طول هفت روز نزدیک به 19 درصد افزایش در آدرس‌های فعال داشته است. 

سیگنال های زنجیره ای ارائه شده توسط تجزیه و تحلیل IntoTheBlock برای ارز شیبا اینو عمدتاً صعودی بوده است. با نزدیک شدن SHIB به یک مانع کلیدی در $0.000040، مجموعه معیارهایی مانند رشد خالص شبکه، در پول، و تمرکز به منطقه مثبت نفوذ کردند.

رشد خالص شبکه که توسط IntoTheBlock نشان داده شده است، دیدگاهی از تعامل و رشد کاربر را ارائه می دهد. به طور کلی، شیبا اینو تقریباً 19 درصد افزایش در آدرس‌های فعال در طول 7 روز و رشد در آدرس‌های دارای موجودی داشته است. طبق آمار WhaleStats، تعداد کل دارندگان فعلی 1,094,129 است.

سیر افزایشی شاخص “In The Money” برای شیبا اینو ممکن است نشان دهنده فشار فروش کمتری از سوی دارندگانی باشد که سعی در شکستن موقعیت های خود دارند. در حال حاضر، 63 درصد از آدرس ها در سود هستند که نرخ بالایی است.

گروه شاخص های تمرکز، توزیع عرضه در گردش یک دارایی را بر اساس ارزش دارایی ها بر اساس آدرس نشان می دهد. آدرس‌هایی به‌عنوان نهنگ‌هایی طبقه‌بندی می‌شوند که بیش از 1٪ از عرضه در گردش را در اختیار دارند، سرمایه‌گذاران به عنوان آدرس‌هایی که 0.1% تا 1.0% از عرضه در گردش را در اختیار دارند شناخته می شوند، در حالی که همه آدرس‌های دیگر خرده‌فروشی هستند.

شاخص تمرکز رو به رشد نشان می دهد که هولدر های بزرگ بیشتری در حال ورود به بازار و خرید شیبا اینو هستند.

نهنگ های برتر اتریوم همچنان شیبا اینو را ترجیح می دهند

با توجه به ارقام به اشتراک گذاشته شده توسط WhaleStats، در میان 100 نهنگ برتر اتریوم، توکن SHIB محبوب ترین دارایی است.

طبق توییت اخیر WhaleStats، شیبا اینو بزرگترین موقعیت دلاری را در کیف پول های 100نهنگ برتر ETH دارد.

در لیست نهنگ‌هایی که توسط تیم WhaleStats تجزیه و تحلیل شد، دو کیف پول بزرگ اول هر کدام حدود 1.5 میلیارد دلار SHIB دارند (به ترتیب 38.1 میلیارد SHIB و 40.5 میلیارد SHIB). یکی از آنها کیف پولی به نام “Light” است؛ اوایل این ماه، U.Today گزارش داد که این شخص به ارزش 5 میلیون دلار SHIB به دارایی های خود اضافه کرده است.

بقیه 10 نهنگ برتر تقریباً 10 میلیارد SHIB در حساب خود به ارزش تقریباً 381.4 میلیون دلار نگهداری می کنند.

یک نهنگ ناشناس 11.5 میلیارد SHIB خرید

بر اساس ارقام به اشتراک گذاشته شده توسط ردیاب بلاک چین اتر اسکن، در یک ساعت گذشته، یک نهنگ ناشناس 11،579،951،397 توکن SHIB خریداری کرده است. با توجه به قیمت لحظه ای ارز شیبا 443280 دلار برای خرید این مقدار هزینه شده است.

طی 10 ساعت گذشته، این نهنگ چندین تراکنش برای خرید 14.6 میلیارد SHIB انجام داد و 25 میلیارد توکن میم را به کیف پول های دیگر منتقل کرد.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
افشین
افشین
2 سال قبل

درود

بارها این توکن باارزش رو شت کوین خطاب کردید
لذا تیم شما یک معذرت خواهی به مردم فارسی زبان بده کار هست . این توکن هنوز برنامه های اصلیش مثل لانچ بلاک چین اختصاصی (شیباریوم )و بازی اختصاصی مولتی پلتفرم آن که آقای ویلیام دیوید ولک تا ۸ ماه دیگه آن را می سازد را اجرا نکرده است لذا اون موقع قیمت های چندین برابری را مشاهده خواهید کرد
امیدوارم این متن را در بخش کامنت ها بپذیرید
آرزوی موفقیت و و کسب سود روزافزون برای تک تک هموطنان عزیزمان