شیبا اینو امن ترین پروژه تایید شده توسط CertiK | بررسی دستاورد های SHIB

شیبا اینو امن ترین پروژه تایید شده توسط CertiK | بررسی دستاورد های SHIB

شیبا اینو (SHIB) به عنوان دومین پروژه رمزنگاری امن در گزارش Web3 Security Leaderboard توسط سرتیک رتبه بندی می شود.

CertiK، پیشگام امنیت بلاک چین، میم کوین شیبا (SHIB) را به عنوان دومین پروژه رمزنگاری با امنیت برتر در گزارش Web3 Security Leaderboard رتبه بندی می کند. شیبا اینو امتیاز کلی 93 را دریافت کرد که بر اساس امنیت نسبی، عملکرد بازار و احساسات اجتماعی یک پروژه ارز دیجیتال است. علاوه بر این، SHIB برای تبادل غیر متمرکز بومی شیبا سوآپ، رتبه اول را در برترین پروژه‌های DEX فهرست شده به خود اختصاص داده است.

خرید و فروش ارز شیبا

Shiba Inu امن ترین پروژه توسط CertiK نامگذاری شد!

شیبا اینو در گزارش CertiK’s Web3 Security Leaderboard امتیاز 93 Trust Skynet را دریافت کرد و جایگاه دوم را پس از پالیگان حفظ کرد. این میانگین امتیاز «امنیت» 92 و امتیاز «بازار و جامعه» 95 است که با اندازه‌گیری امنیت نسبی، عملکرد بازار و احساسات اجتماعی یک پروژه ارز دیجیتال محاسبه می‌شود.

بر اساس این گزارش، ویژگی های برجسته پروژه شیبا اینو شامل غیرمتمرکز بودن، ارزش بازار بزرگ، طولانی مدت، ارائه پاداش های باگ و فالوورهای اجتماعی بالا است.

علاوه بر این، Shiba Inu رتبه اول را در 10 پروژه برتر DEX فهرست شده در CertiK کسب کرده است. صرافی غیرمتمرکز شیبا سواپ سایر پلتفرم های محبوب مانند وان اینچ و پنکیک سوآپ را پشت سر گذاشته است.

راه اندازی پیش بینی شده بلاک چین لایه ۲ شیباریوم، فعالیت اجتماعی و تراکنش های خرید شیبا را افزایش داده است. توسعه‌دهنده اصلی Shytoshi Kusama و پلتفرم‌های رسمی اکوسیستم Shiba Inu، نکاتی از راه‌اندازی Shibarium در اوایل سال ۲۰۲۳ منتشر کرده‌اند.

شبکه شیباریوم قبلا تایید کرده بود که BONE تنها توکن گاز برای شیباریوم خواهد بود. علاوه بر این، اکوسیستم Shiba Inu به طور رسمی اعلام کرد که هر تراکنشی که در شیباریوم انجام می شود به توکن سوزی شیبا اینو می افزاید.

🔰جامعه در مورد آخرین تحولات در مورد بلاک چین شیبا و شیباریوم هیجان زده است. معاملات نهنگ نیز در بحبوحه اعلامیه های بلاک چین شیباریوم افزایش یافته است.

قیمت SHIB در انتظار یک حرکت عظیم

شیبا اینو در بحبوحه بهبود بازار که در روز دوشنبه مشاهده شد، به شدت معامله می شود. قیمت SHIB در حال حاضر با 0.00000869 دلار معامله می شود که به دلیل کسب سود جزئی، 1 درصد کاهش یافته است. حجم معاملات در 24 ساعت گذشته 80 درصد افزایش یافته است.

در همین حال، قیمت توکن BONE در 1.12 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته نزدیک به 2 درصد کاهش یافته است. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 1.11 دلار و 1.19 دلار است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments