پامپ قیمت شیبا اینو در پی ایجاد یک الگو صعودی | آیا رالی صعودی SHIB ادامه دارد؟

پامپ شیبا اینو در پی ایجاد یک الگو صعودی | آیا افزایش قیمت SHIB ادامه دارد؟

پس از شکل گیری و ایجاد یک الگو کلاسیک مثلث صعودی، شیبا اینو [SHIB] سطح قیمت 0.01217 دلار را از مقاومت به سطح حمایت فوری تغییر داد. 

با پیدا کردن خریداران در این سطح حمایت، SHIB شاهد یک شکست الگو به سمت خط پایه (سبز) باندهای بولینگر (BB) خود بود.

بسته شدن بالقوه بالاتر از این خط می‌تواند این میم کوین را برای یک صعود پایدار در روز های آینده قرار دهد. 

چارت روزانه شیبا اینو

گاوهای SHIB پس از حفظ مسیر جانبی خود برای بیش از دو ماه، قدرت خود را به تصویر کشیده اند. سرمایه گذاران با خرید شیبا اینو فشاری را ایجاد کردند که موجب شکست الگو مثلث صعودی به سمت بالا شد.

چارت روزانه شیبا اینو

علیرغم اینکه شاهد کاهش سه هفته ای قیمت بودیم، قدرت خرید در سطح 0.01217 دلار جبران شد و یک رالی شکست را ایجاد کرد. با 20 EMA (قرمز) که هنوز بالای 50 EMA (فیروزه ای) در حال حرکت است، گاوها برای حفظ تسلط خود تلاش می کنند. هر شکست نزولی می تواند به بی اعتباری صعودی اشاره کند.

از آنجایی که باند بالایی و پایینی BB در حال نزدیک شدن به یکدیگر هستند، SHIB می تواند در روزهای آینده شاهد یک فاز نوسان کم باشد. افزایش فراتر از خط حمایت در منطقه 0.0129 دلار می تواند دروازه های بازیابی را به سمت محدوده 0.0134-0.0138 دلار باز کند.

🛑هر نزولی به زیر سطح پایه 0.01217 دلاری، یک افزایش مجدد نزولی را تایید می کند و به طور بالقوه به کاهش پایدار اشاره می کند.

بررسی سایر شاخص ها

شاخص قدرت نسبی (RSI) پس از اینکه به سختی به بالای خط وسط نفوذ کرد، افزایش اندکی را در لبه خرید مشاهده کرد. با این حال، خریداران باید برای بسته شدن مداوم بالای سطح 50 تلاش کنند تا از شکست اخیر سود ببرند.

بررسی سایر شاخص ها

همچنین، پایین ترین سطح CMF با حرکت قیمت به طور صعودی متفاوت شد. رشد پایدار بالای قیمت 0.12 می تواند سوگیری صعودی را تایید کند.

علاوه بر این، خطوط DMI با خوانش های صعودی قبلی طنین انداز شد. با این وجود که اگر ADX (روند جهت دار) در چند هفته گذشته در یک روند نزولی ثابت بود.

⁉️احتمال رسیدن قیمت شیبا اینو به 1 دلار چقدر است؟

جمع بندی

با توجه به پامپ قیمت شیبا اینو در 24 ساعته و ایجاد یک کندل صعودی در پی جهش بیش از 55% در حجم 24 ساعته، خریداران به دنبال رشد بالاتر از خط پایه BB هستند.

هر گونه معکوس شدن به زیر سطح حمایت فوری می تواند به یک فاز خرسی قابل قبول اشاره کند. اهداف همان طور که مورد بحث قرار گرفت باقی خواهند ماند.

در نهایت توجه داشته باشید که این آلتکوین یک همبستگی 30 روزه 49 درصدی با بیت کوین دارد. از این رو، نظارت بر حرکت بیت کوین با احساسات کلی بازار می تواند در شناسایی هرگونه بی اعتباری صعودی ضروری باشد.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments