رالی میم کوین ها به پایان رسیده است؟ بررسی عملکرد قیمت شیبا، دوج کوین و ارز pepe

رالی میم کوین ها به پایان رسیده است؟ بررسی عملکرد قیمت شیبا، دوج کوین و ارز pepe

پس از رالی گاوی قیمت ارزهای دیجیتال در یک ماه اخیر، روند صعودی محبوب ترین سکه های میم مانند PEPE، SHIB و DOGE به پایان رسیده است.

میم کوین هایی مانند شیبا اینو، دوج کوین و ارز دیجیتال پپه به لطف محبوبیتشان همیشه موضوع بحث در جامعه ارزهای دیجیتال بوده اند. در واقع، آنها همچنین در طول آخرین رالی گاو نر، دستاورد های امیدوار کننده ای را ثبت کردند.

با این حال، با حل شدن اوضاع، همه این توکن ها تحت تأثیر خرس ها قرار گرفتند، زیرا نمودارهای روزانه آنها در 24 ساعت گذشته قرمز شد.

رالی میم کوین ها در حال پایان است!

سکه‌های میم، علیرغم شهرت نداشتن هیچ گونه ابزاری در چند سال گذشته، همچنان در بازار باقی مانده‌اند. در واقع، محبوبیت آنها در حال افزایش بوده است.

نکته قابل توجه، CryptoDep، یک اکانت توییتری محبوب در آخرین پستی که منتشر کرده است به برترین سکه‌های میم بر اساس فعالیت‌های اجتماعی در ۷ نوامبر اشاره می‌کند.

طبق این توییت، PEPE در صدر فهرست قرار گرفت زیرا بیش از 65 میلیون تعامل اجتماعی و بیش از 2000 اشاره اجتماعی در یک روز داشت. پس از ارز دیجیتال پپه قورباغه، DOGE و SHIB قرار گرفتند که مشارکت اجتماعی آنها به ترتیب 34.1 و 10.7 میلیون بود.

توییت CryptoDep

با بازگشت به رالی سکه های میم، PEPE نیز با دستاوردهای عظیم خود از بقیه سکه های برتر پیشی گرفت. طبق CoinMarketCap، قیمت PEPE در 30 روز گذشته بیش از 65 درصد افزایش یافت و به آن اجازه داد تا سهم زیادی از سرمایه از دست رفته بازار خود را بازیابد.

با این حال، رالی گاوی در 8 نوامبر به پایان رسید زیرا نمودار روزانه آن قرمز شد. قیمت توکن در 24 ساعت گذشته فقط اندکی تغییر کرده است. در زمان انتشار، 0.000001168 دلار با ارزش بازار بیش از 487 میلیون دلار معامله شد.

🔺مقایسه شیبا اینو و ارز پپه | کدام پروژه سرمایه گذاری خوبی است؟🔺

جالب است بدانید که علیرغم داشتن چنین هفته امیدوار کننده‌ ای، رتبه پپه در AltRank بدتر شد که حاکی از کاهش بیشتر قیمت آن است. سلطه اجتماعی آن نیز تنها در 24 ساعت گذشته 17 درصد کاهش یافت که نگران کننده بود.

نوسانات قیمت ارزدیجیتال پپه

زمانی که AMBCrypto نمودار روزانه سکه را بررسی کرد، تعداد کمی از معیارهای نزولی آشکار شد. قیمت PEPE چند روز پیش به حد بالایی باندهای بولینگر رسید. شاخص قدرت نسبی (RSI) و شاخص جریان پول (MFI) هر دو کاهش جزئی را ثبت کردند.

علاوه بر این، شاخص MACD ارز PEPE یک متقاطع نزولی را به نمایش گذاشت که می تواند باعث کاهش بیشتر قیمت آن شود.

خرید و فروش شیبا

شیبا اینو در ضرر است!

مانند PEPE، قیمت شیبا اینو نیز در ماه گذشته افزایش یافت و بیش از 13 درصد افزایش یافت. با این حال، قیمت آن نیز در 24 ساعت گذشته قرمز شد، زیرا ارزش آن بیش از 2 درصد کاهش یافت.

در زمان نگارش این مقاله، SHIB با قیمت 0.000008225 دلار با ارزش بازار بیش از 4.8 میلیارد دلار معامله می شد.

طبق تحلیل AMBCrypto، دلیل احتمالی این کاهش قیمت می تواند افزایش فشار فروش باشد. به نظر می‌رسید که اینطور باشد، زیرا طبق گفته CryptoQuant، خرید شیبا و هولد کردن آن در زمان انتشار در حال افزایش بود.

آدرس های فعال آن نیز در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است، و همچنین حجم انتقال آن کاهش یافته است.

ادرس های فعال و حجم شیبا های منتقل شده

اما خبر کمی بهتر برای SHIB وجود داشت. قابل ذکر است که شاخص Open Interest در کنار قیمت آن به میزان اندکی کاهش یافت. هر زمان که علاقه باز کاهش یابد، احتمال تغییر روند افزایش می یابد.

همچنین جالب بود بدانید که علیرغم کاهش قیمت، SHIB مورد علاقه نهنگ ها باقی ماند. داده‌های WhaleStats نشان داد که SHIB بیشترین معامله را در بین 100 نهنگ برتر ETH در 24 ساعت گذشته داشته است.

شاخص Open Interest شیبا اینو
خرید و فروش دوج کوین

سرنوشت دوج کوین مانند بقیه میم کوین های برتر است!

بزرگترین میم کوین بر اساس ارزش بازار، DOGE نیز رفتاری مشابه با بقیه سکه های میم داشت. طبق گزارش CoinMarketCap، با وجود افزایش بیش از 10 درصدی در هفته گذشته، ارزش آن در 24 ساعت گذشته 1.5 درصد کاهش یافت.

در زمان انتشار، DOGE با ارزش بازار بیش از 10.5 میلیارد دلار با قیمت 0.0741 دلار معامله می شد که آن را نهمین ارز دیجیتال بزرگ می کرد.

با بررسی شاخص سطوح نقدینگی دوج کوین متوجه خواهید شد از زمانی که قیمت میم کوین به مرز 0.076 دلار رسید، انحلال به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. از آن زمان، شتاب افزایش قیمت دوج کوین کاهش یافته است.

شاخص سطوح نقدینگی دوج کوین

مانند ارز دیجیتال پپه قورباغه، قیمت دوج کوین نیز باند بالایی Bollinger Bands را لمس کرد. شاخص جریان پول آن (MFI) در حالی که به سمت علامت خنثی 50 حرکت می کرد، کاهش یافت. شاخص جریان پول (CMF) دوج کوین نیز یک کاهش جزئی را ثبت کرد. با این وجود، MACD به نفع خریداران باقی ماند.

بنابراین، با توجه به همه تحولات اخیر و کاهش شدید قیمت میم کوین های اصلی، دیدن اینکه بازار در هفته های آینده به کدام سمت حرکت می کند، جالب خواهد بود.

چارت روزانه دوج کوین

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments