استیبل کوین شیبا

شیبا اینو در آستانه راه اندازی استیبل کوین SHI

شیبا اینو دیگر فقط یک میم کوین نیست، اکوسیستم این ارز همچنان به گسترش در مناطق جدید ادامه می‌دهد و بر اساس اخبار منتشر شده در روز های اخیر یک استیبل کوین به نام SHI یکی از محصولات آینده SHIB است.

ریوشی، بنیانگذار Shiba Inu، اولین بار در یک پست وبلاگی در ماه می 2021 از استیبل کوین SHI نام برد. SHI در کنار راه حل لایه دو شیباریوم و بازی NFT شیبا در لیست پیشنهادات غیرمتمرکز در نقشه راه ریوشی قرار دارد.

اما استیبل کوین SHI چه ویژگی هایی دارد؟ آخرین به روز رسانی در مورد SHI توسط Kaal Dhairya توسعه دهنده شیبا ارائه شده است. در یک پست توییتری که به چندین پروژه شیبا مانند متاورس آن اشاره شده است، این توسعه دهنده همچنین از SHI نام برده است. ضائریا گفت SHI در حال توسعه است، و از کاربران خواست تا به وثیقه مورد علاقه خود برای پشتیبانی از این استیبل کوین رای دهند.

وثیقه” در این مورد، دارایی پایداری است که SHI به آن متصل می شود. استیبل کوین ها اغلب از ارزهای فیات مانند USD استفاده می کنند، اما نظرات Dhairya حاکی از آن است که این پیوند هنوز تصمیم گیری نشده است.

پیش از این بیانیه دیگری در مورد SHI از سوی توسعه‌دهنده همکار اریک ام نیز منتشر شده بود که به حاکمیت استیبل کوین SHI اشاره کرده بود. اریک همچنین تایید کرد که SHI در حال توسعه است و اظهار داشت:

 تیم ها در حال کار بر روی برخی از آزمایشات پایه ای قبل از راه اندازی رسمی SHI هستند.

ریوشی در پست وبلاگ خود، SHI را به عنوان “یک سکه با الگوی پایدار” توصیف می کند. از طرف دیگر، او آن را به عنوان «وسیله مبادله جهانی ارزش برای مردم» توصیف می کند.

به گفته ریوشی، هدف نهایی این است که SHI به یک “ارز جهانی باثبات تبدیل شود که مردم در همه کشورها بتوانند از آن به عنوان ذخیره ارزش و روش پرداخت استفاده کنند“.

با پیوند دادن این استیبل کوین به نقشه راه و اکوسیستم گسترده شیبا، ارز SHI احتمالا ارز انتخابی برای ShibaNet – بازار شیبا خواهد بود. این در حالی است که به نظر می رسد که برنامه های جدید و مهم میتواند پیش بینی قیمت ارز شیبا در سال 2022 را صعودی شکل دهد.

استیبل کوین شیبا چه زمانی راه اندازی می شود؟

ریوشی تاریخ انتشار SHI را مشخص نکرده است، اما می دانیم که در دست ساخت است. شیتوشی کوساما با ارسال پستی در سرور Shiba Inu Discord در 21 ژانویه گفت:

شی به زودی راه اندازی می شد. یک تیم اختصاصی و بسیار هوشمند روی آن کار می کند.

یک روز قبل، Shytoshi گفت که آنها یک “خرید خصوصی که پایه محتوا و فناوری ما را تقویت می کند” را تکمیل کرده اند که باید در کنار Shibarium به SHI کمک کند.

به نظر شما آیا این برنامه های توسعه جدید میتواند بر قیمت شیبا تاثیر گذار باشد؟

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments