اسکات ماینرد: کف واقعی بیت کوین، 15 هزار دلار خواهد بود

اسکات ماینرد: سرمایه گذاران بهتر است تا رسیدن قیمت BTC به 15 هزار دلار صبر کنند

اسکات ماینرد از شرکت گوگنهایم می گوید، افرادی که قصد خرید بیت کوین دارند، باید تا رسیدن قیمت آن به 15,000 دلار صبر کنند. 

مدیر ارشد سرمایه گذاری در شرکت گوگنهایم ( Guggenheim) اسکات ماینرد ( Scott Minerd) با حضور خود در شبکه خبری CNBC, گفت که با توجه به وضعیت تکنیکال فعلی، به نظر می آید که سطح 10,000 دلار، کف قیمت واقعی بیت کوین خواهد بود. 

هرچند او بر این باور است که چنین پیش بینی و نگرش منفی، شاید بیش از حد تند باشد، بنابراین سطح 15,000 دلار هم می تواند مد نظر سرمایه گذاران نیز قرار گیرد. 

کف واقعی، وقتی شما نگاهی به وضعیت تکنیکال بیندازید، 10,000 دلار کف واقعی خواهد بود. البته میدونید، شاید این سطح کمی زیاده روی باشد، پس 15,000 دلار را در نظر میگیرم. 

ریکاوری BTC به 35,000 دلار علیرغم میل بسیاری از سرمایه گذاران، مشخص شد که چیزی بیشتر از یک تله خرید نبوده است. پس از این ریکاوری، پرچمدار رمز ارزها دوباره به زیر 32,000 دلار کشانده شد و به نظر می آید برتری نسبی از آن فروشندگان است. 

اسکات ماینرد معتقد است کسانی که قصد سرمایه گذاری بر روی برترین رمز ارز بازار یعنی BTC را دارند، نباید در این زمینه عجله کنند و باید صبور باشند. 

من فکر نمی کنم که مردم باید مضطرب باشند تا همین حالا به سرمایه گذاری در بیت کوین بپردازند. 

برای این که این رمز ارز به به پیش بینی منفی گرایانه اسکات ماینرد برسد، باید یک اصلاح قیمت 68 درصدی را تجربه کند.

قبل تر در یک تحلیل به عمل آمده توسط حساب کاربری به نام “Pomp” در توییتر، u.today منتشر کرد که بخش عظیمی از فروش گسترده اخیر، به وسیله هولدر های بلند مدت بیت کوین رقم خورده است. این در حالی است که سرمایه گذاران جدید هم میزان 97,333 بیت کوین از هولدینگ خود را به فروش رساندند. 

طبق اطلاعات کوین مارکت کپ، در حال حاضر ( زمان تنظیم خبر) بیت کوین با 6 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته با قیمت 32,347.94 دلار در حال معامله می باشد. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments