سبقت لایت کوین از اتریوم در آدرس های فعال

برای بار سوم در سال 2021، پیشگیری لایت کوین از اتریوم در آدرس های فعال

طبق اطلاعات Santiment، ارز LTC از نظر آدرس های فعال توانست از ETH پیشی بگیرد و یک بار دیگر در این شاخص، به یک اوج تاریخی رسید.

بنا به داده های درون زنجیره ای اخیر که منتشر شده است، لایت کوین (LTC) از نظر تعداد آدرس های فعال، از دومین بلاک چین بزرگ جهان یعنی اتریوم (Ethereum) سبقت گرفته است. علاوه بر آن، تعداد پرداخت لایت کوین به بالاترین میزان تاریخی خود رسیده است.

تحلیلگر معروف، Santiment در توییت اخیر خود گفته است که کیف پول های فعال پانزدهمین بلاک چین بزرگ، LTC، از بزرگترین پلتفرم دیفای و توکن غیر مثلی، ETH، سبقت گرفته است.

این تحلیلگر معتقد است که فعالیت درون زنجیره ای اتریوم، به دلیل هزینه های فعلی بالا، ممکن است تحت فشار قرار داشته باشد.

علاوه بر این، سانتیمنت افزود که تعداد پرداخت Litcoin، که میزان کیف پول های دریافت کننده LTC را می سنجد، به یک اوج تاریخی رسیده است.

توییتر سانتیمنت

در اواسط ماه سپتامبر، شایعاتی در خصوص پذیرش LTC توسط غول تجاری والمارت (Walmart) مطرح شده بود که ابتدا باعث یک افزایش قیمت چشمگیر در این ارز شد اما بعداً مشخص شد که این خبر صحت نداشت.

رئیس بنیاد لایت کوین، چارلی لی (Charlie Lee) گفته بود که او هم فریب این شایعه را خورد و توییت خود را مبنی بر این موضوع فوراً حذف نمود.

به نظر می آید که در جامعه ارز Litecoin، انتظارات بخصوصی در جریان است. یکی از این انتظارات، امکان همکاری شرکت های بالا رتبه کریپتو با غول های تجاری از حوزه خارج از این عرصه می باشد. شایعه مربوط به LTC و Walmart به نظر نمونه ای از این همکاری ها می باشد.

این در حالی است که شایعاتی مبنی بر همکاری کاردانو (ADA) با شرکت آمازون هم روز به روز بیشتر به گوش می رسد.

بنیان گذار کاردانو، چارلز هاسکینسون به تازگی در توییتر اعلام کرد که او از هیچ احتمال مشارکتی این غول تجاری خبر ندارد؛ بنابراین امکان همکاری با این کمپانی را نمی تواند تایید نماید.

منبع: یو تودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments