دلیل افزایش قیمت امروز شیبا اینو چیست؟

دلیل افزایش قیمت امروز شیبا اینو چیست؟ پامپ 20 درصدی SHIB

قیمت شیبا اینو (SHIB) بیش از 20 درصد افزایش یافت و در روز چهارشنبه به 0.00001289 دلار رسید. محرک اصلی پامپ شیبا مورد انتظارترین راه اندازی بلاکچین لایه -2 شیباریوم است. علاوه بر این، بزرگ‌ ترین صرافی رمز ارز کره‌ جنوبی Upbit که فهرست شیبا اینو(SHIB) را در برابر وون کره (KRW) اعلام کرد نیز به این رالی کمک کرده است.

پامپ 20 درصدی شیبا اینو در بحبوحه تقاضای انبوه

احساسات جامعه شیبا اینو مثبت بوده است زیرا توسعه دهنده اصلی Shytoshi Kusama و اکوسیستم این میم کوین محبوب به راه‌اندازی راه‌حل بلاک چین لایه 2 شیبا به زودی اشاره کردند.

اکانت رسمی توییتر شبکه شیباریوم قبلاً انتشار اسناد مربوط به راه اندازی نسخه بتا شیباریوم را آغاز کرده بود. مقدمات راه اندازی بلاک چین لایه 2 تقریباً کامل شده است و به زودی تاریخ آن به اطلاع جامعه خواهد رسید.

🔰در همین حال، Upbit بزرگترین صرافی کریپتو کره جنوبی در 18 ژانویه اعلام کرد که Shiba Inu را در مقابل واحد پول کره (KRW) قرار داده است. به کاربران امکان می دهد SHIB را به ارز کره جنوبی معامله کنند. صرافی همچنین جفت معاملاتی GAL/BTC را اضافه کرد.

با توجه به تغییر در روش سپرده گذاری و برداشت دارایی دیجیتال، صرافی ارز دیجیتال از سپرده های SHIB از شبکه ERC-20 پشتیبانی می کند. سپرده های SHIB که از طریق شبکه های دیگر مانند BSC انجام می شود پشتیبانی نمی شود.

خرید و فروش شیبا اینو

تحلیل شیبا امروز و شکست کانال نزولی

در میان گمانه زنی های فزاینده در مورد راه اندازی نسخه بتا شیباریوم توسط تیم Shiba Inu در اوایل سال 2023، این سکه میم سرانجام در بالای کانال نزولی قرار گرفت.

در حالی که قیمت SHIB از ابتدای سال 2023 بالاتر است، اما در بازه زمانی روزانه به بالای کانال نزولی 5 ماهه رسیده است. بنابراین، نشان دهنده یک تجمع آتی و علاقه سرمایه گذاران نسبت به خرید شیبا است.

همچنین حجم معاملات در 24 ساعت گذشته نزدیک به 150 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش علاقه معامله گران است.

چارت روزانه ارز شیبا

در همین حال، گس توکن شیباریوم، BONE با 12 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته با 1.54 دلار معامله می شود. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 1.37 دلار و 1.55 دلار است.

تایید راه اندازی نسخه بتا شیباریوم

در 16 ژانویه، توسعه دهندگان Shiba Inu یک پست وبلاگی برای به اشتراک گذاشتن مفاهیم اولیه پروتکل لایه 2 شیباریوم منتشر کردند که روی زنجیره اتریوم، مانند شبکه SHIB اجرا می شود. آنها اضافه کردند که نسخه بتا به زودی راه اندازی خواهد شد. شیباریوم تراکنش های سریعتر و بیشتر و کارمزدهای کمتری را برای آنها امکان پذیر می کند.

علاوه بر این، شیباریوم به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا با تبدیل درصدی از هزینه تراکنش (پرداخت شده در توکن BONE) به SHIB و سپس ارسال دومی به کیف پول های غیرقابل مصرف، مقادیر زیادی از Shiba Inu را، همانطور که جامعه انتظار دارد، بسوزانند. برخی بر این باورند که حتی اگر بتوان 2٪ از کارمزدها را برای آن استفاده کرد، این بدان معناست که روزانه تریلیون ها توکن SHIB سوزانده می شود.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
بردیا
بردیا
1 سال قبل

تمام ارزها یا پامپ شدن یا صعود خوبی داشتن .این شیبا .شیخ مون زد .انگاری ماست خورده