نمودار صعودی بازار ارزهای دیجیتال در چند ماه بعد

اقتصاددان برجسته Raoul Pal به شدت خوشبین نسبت به صعود بازار رمز ارزها در ماه های آتی

سرمایه گذار و اقتصاددان برجسته، Raoul Pal که مدیرعامل پلتفرم Real Vision Media هم می باشد، با ارائه نمودار به صحبت درباره بازار کریپتو پرداخت.

این کارشناس اقتصادی، نمودار هایی را به اشتراک گذاشت تا تحرکات بازار ارزهای دیجیتال را توضیح دهد و به این بپردازد که چرا این شرایط برای خریداران فوق العاده به نظر می آید.

امروز در 3 اکتبر (11 مهر) رائول پال نمودار ارزش بازار خالص رمز ارزها را در مقیاس لگاریتمی به اشتراک گذاشت.

توییت نمودار منتشر شده توسط Raoul Pal
توییت نمودار منتشر شده توسط Raoul Pal

بنا به این نمودار، سقف ارکت کپ ارزهای دیجیتال، محدوده پایینی کانال صعودی را لمس کرده و یک حمایت پیدا کرده است. بنابراین، سیر صعودی تایید شده است و ارزش این بازار می تواند در ماه های پیش رو، 3 تا 6 برابر افزایش داشته باشد.

تمام این بخش آماده است تا از محدوده بیش از حد خریداری شده خارج شود و وارد دوره بیش از حد فروخته شده شود. به همین دلیل است که این اقتصاددان انتظار دارد یک افزایش سریع را در مجموع بازار کریپتو در سال 2022 شاهد باشد.

با توجه به داده های کوین مارکت کپ، در زمان انتشار این خبر، ارزش کل بازار رمز ارزها بیش از 2.13 تریلیون دلار می باشد که البته 16 درصد کمتر از سقف آن در ماه مه 2021 است.

این کارشناس اقتصادی او در تحلیل تکنیکال، متوجه یک الگوی فنجان و دسته (cup and handle) شده است که مجموع ارزهای دیجیتال را به استثنای بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) نشان می دهد.

به گفته Raoul Pal، این نمودار پس از عبور از مرحله 900 میلیارد دلار، سیری صعودی به خود گرفته است. بنابراین، شرایط حاکم، از نظر او شامل حال همه ارزهای دیجیتال می شود.

همانطور که قبلاً گزارشات مربوط منتشر شده بود، نهنگ های بزرگ در آخرین افت قیمت بازار، به شدت در حال خرید و جمع آوری دارایی بودند. 

منبع: یو تودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments