وولکان فورجد

رالی صعودی ارز وولکان فورجد (PYR) پس از فروش زمین مجازی و راه اندازی شبکه آزمایشی Elysium

ارز PYR پس از راه‌اندازی شبکه آزمایشی Elysium و انتشار محدود قطعات دیجیتالی زمین در VulcanVerse، شتاب صعودی خود را بازیافت.

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، پروتکل‌های بازی و ظهور متاورس همگی موضوعات پرطرفدار در سال 2021 بودند و در سال 2022 حتی بزرگ‌تر خواهند شد.

به نظر می رسد که پروژه‌های NFT و مرتبط با متاورس به سرعت از رکود بازار بازمی‌گردند در حالی که وولکان فورجد (PYR) یکی از برترین پیشران‌های این هفته است. این پروژه یک استودیوی بازی سازی بلاک چین و بازار NFT است که در حال توسعه اکوسیستم VulcanVerse به عنوان متاورس اختصاصی خود است.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح 6.59 دلار در 24 ژانویه، قیمت PYR با 119 درصد افزایش به 14.43 دلار در روز اول فوریه در میان افزایش 141 درصدی حجم معاملات 24 ساعته خود رسید. 

نمودار 4 ساعته PYR
نمودار 4 ساعته PYR

سه دلیل برای بهبود مشاهده شده در قیمت ارز PYR عبارتند از راه اندازی شبکه آزمایشی Elysium، لیست شدن 100 قطعه زمین برای فروش در VulcanVerse و راه اندازی یک پل PYR بین اتریوم و پالی گان.

شبکه آزمایشی Elysium راه اندازی شد

هزینه های بالا در شبکه اتریوم خاری در چشم پروتکل های میزبانی شده در شبکه بوده است و این منجر به مهاجرت بسیاری از پروژه ها به شبکه های دیگر یا راه اندازی راه حل های خود برای کمک به کاهش هزینه برای کاربران شده است.

وولکان فورجد با راه‌اندازی بلاک چین Elysium، که از آن به عنوان “بلاک چین برای متاورس ها” یاد می‌کند، به گروه رقیبان اتریوم پیوسته است.

بر اساس اعلامیه‌های منتشر شده در مورد این پروژه، Elysium از طریق همکاری با صرافی غیرمتمرکز هلندی Coorest، به اولین بلاک چین بدون کربن در جهان تبدیل خواهد شد.

این امر با جبران CO2 منتشر شده توسط بلاک چین Elysium با درختان نشانه گذاری شده انجام می شود و هزینه کارمزد حاصل از معاملات برای کاشت درخت در نزدیک به 70000 هکتار از زمین های متعلق به Coorest استفاده می شود.

علاوه بر این رویکرد سازگار با محیط زیست، شبکه توجه پروتکل‌های دیگری را نیز به خود جلب کرده است چرا که داده ها نشان می‌دهد سه پروژه دیگر Metaverse قبلاً قصد خود را برای راه‌اندازی در Elysium نشان داده‌اند.

فروش زمین های مجازی فعال می شود

دلیل دوم برای حرکت صعودی در PYR در هفته گذشته، فهرست محدود 100 قطعه زمین در VulcanVerse برای فروش بود.

تمام قطعات زمین برای خرید با استفاده از ارز PYR در دسترس هستند، که برخی از معامله گران را بر آن داشته است تا توکن را برای خرید زمین جمع آوری کنند. به همین دلیل خرید ارز وولکان فورجد (PYR) منجر به افزایش تقاضا و قیمت توکن شده است.

علاوه بر ارائه بازدهی 35 درصدی (35 PYR) برای چهار سال آینده به دارندگان، می‌توان از زمین‌های VulcanVerse برای کسب درآمد از طریق بازی یا اجاره استفاده کرد.

🟧 اگر به بحث زمین های مجازی علاقه مند هستید توصیه می شود مقاله راهنمای فروش، اجازه و خرید زمین های مجازی را مطالعه نمایید.

پشتیبانی از PYR در پالی گان

سومین دلیل برای چرخش صعودی قیمت PYR، موفقیت VulcanDex است، پروتکل های مبادله غیرمتمرکز که در حال حاضر در شبکه های پالی گان و اتریوم فعالیت می کند.

به گفته VulcanDeX، این پروتکل در 29 ژانویه از ارزش 10 میلیون دلاری فراتر رفت و با افزایش قیمت PYR، این رقم همچنان در حال افزایش است.

صرافی غیر متمرکز VulcanDEX همچنین در حال ادغام یک پل زنجیره ای متقابل بین اتریوم و پالی گان در بخش My Forge در DEX است که انتقال ساده توکن های PYR را بین دو شبکه امکان پذیر می کند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments