احتمال افزایش قیمت پولکادات

احتمال افزایش قیمت پولکادات با توجه به کاهش عرضه DOT در حراج پاراچین ها

تریدرها و تحلیلگران تارگت های جدیدی را برای قیمت DOT در نظر می گیرند و انتظار دارند که این رمز ارز اوج های تاریخی جدیدی را به ثبت برساند چرا که حراج‌های پاراچین پولکادات در حال انجام است و انتظار می رود قیمت را در مسیری قرار دهد که کوساما در سال 2020 طی کرده است.

این هفته، تعدادی از متقاضیان قرار است در اولین مزایده پاراچین پولکادات شرکت کنند و این فرآیند احتمالا فشار خرید مضاعفی را بر رمز ارز DOT وارد می کند. در این مزایده پروژه های مشتاق بلاک چین این فرصت را دارند تا نشان دهند چرا بهترین راه حل ها و پروژه ها را برای اسلات ها یا جایگاه های موجود در این حراجی شبکه پولکادات ارائه می دهند.

حراج‌های در حال انجام پاراچین پولکادات به دنبال موفقیت حراج‌های مشابه در شبکه خواهرش کوساما اتفاق می افتد. جایی که پروژه‌هایی مانند مون ریور (MOVR) و کارورا (Karura) هر کدام با موفقیت یک جایگاه پاراچین را برای سال آینده تضمین کرده‌اند.

حراج‌های پاراچین کوساما در طول رکود در بازار گسترده‌تر کریپتو آغاز شد و نقشی اساسی در کمک به رمز ارز KSM داشت که از پایین‌ترین قیمت 148.85 دلار در 19 جولای به قیمت فعلی نزدیک به 457 دلار برسد. این بدین دلیل بود که توکن‌های تعهد شده در حراجی‌ها از گردش بازار خارج شدند و کاهش عرضه با ثابت ماندن و حتی افزایش فشار خرید کوساما (KSM) همراه شد.

 مشابه چیزی که در حراج‌های کوساما شاهد آن بودیم، DOT می‌تواند با حذف تعداد فزاینده‌ای از توکن‌ها از عرضه در گردش، رشد قیمتی قابل توجهی را تجربه کند.

تصویر زیر برخی از برترین پروژه هایی که در حراج‌های پاراچین که در حال حاضر در شبکه پولکادات در حال انجام است، شرکت کرده اند را نشان می دهد. 

برترین پروژه های شرکت کننده در حراج پاراچین پولکادات
برترین پروژه های شرکت کننده در حراج پاراچین پولکادات

DOT و KSM قبل از حراجی صعودی می شوند

حراج‌های پاراچین در حال انجام برای پولکادوت احتمالاً فشار مثبتی بر قیمت ارز دیجیتال DOT وارد می‌کند، زیرا کاربران برای مشارکت در وام‌های جمعی، توکن‌هایی را خریداری می‌کنند و این عملاً توکن‌ها را به مدت دو سال از گردش خارج می‌کند.

همانطور که در نمودار زیر مشاهده می‌شود، معرفی وام‌های جمعی در کوساما در ژوئن 2021 منجر به افزایش قیمت توکن شد در حالی که عملکرد مثبت قیمت برای DOT کمتر بود.

نمودار قیمت کوساما و پولکادات
نمودار تغییرات و عملکرد قیمت کوساما (آبی) و پولکادات (نارنجی)

اکنون، برعکس روند بالا در حال رخ دادن است. قیمت DOT از قیمت KSM بهتر عمل می‌کند. حرکت صعودی پولکادات از اواسط سپتامبر آغاز شد، درست زمانی که هیجان برای حراج‌های پاراچین پولکادات شروع به افزایش کرد.

با وجود یازده مجموعه حراج پاراچین که قرار است به صورت هفتگی بین 11 نوامبر 2021 و 10 مارس 2022 اجرا شود، این احتمال وجود دارد که تا زمانی که تقاضا برای دسترسی به پاراچین ادامه دارد، قیمت DOT به افزایش خود ادامه دهد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

1 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments