پلی استیشن و شیبا اینو برای بازی جدید همکاری می کنند؟ چه اتفاقی می افتد؟

همکاری شیبا اینو و پلی استیشن و شیبا اینو برای راه اندازی بازی جدید؟ چه اتفاقی می افتد؟

اخیراً، پلی استیشن دمویی از بازی پازل خود به نام Humanity را به اشتراک گذاشته و در یک توییت از «شیبا اینو» نام برده است. آیا پروژه دیگری در راه است؟

آیا Humanity، بازی استودیوی Enhance، سازنده Tetsuya Mizuguchi را به خاطر دارید؟ خب، بالاخره به راه اندازی نزدیک شده است – و اخیراً پس از جلب توجه جامعه SHIB، به سر تیتر تبدیل شده است. هنگام اشتراک‌ گذاری تیزر یک بازی پازل، پلی‌استیشن از گیمرها خواست تا «به عنوان یک شیبا اینو بازی کنند» که مطمئناً گمانه‌زنی‌های مختلفی را در مورد بازی و میم کوین برانگیخت.

پلی استیشن در توییتی به «شیبا اینو» اشاره کرد. هدف چیست؟

نام تجاری محبوب بازی های ویدیویی پلی استیشن اخیراً نسخه ی نمایشی بازی پازل مورد انتظار Lemmings مانند خود، Humanity را به اشتراک گذاشته است که قرار است در ماه می عرضه شود.

پس از این توییت، بسیاری از اینفلوئنسرهای معروف SHIB پیدا شدند که صفحه های رسمی توییتر Shiba Inu، Bone ShibaSwap و Shytoshi Kusama را تگ می‌کردند و فکر می‌کردند که موضوع بازی پازل شیبا اینو است که قرار بود به زودی ارائه شود.

اما اگر با دقت متوجه شوید، توییت می‌گوید، شما نقش یک شیبا اینو را بازی می‌کنید، سگی که دستور می‌دهد تا جمعیت انسانی را به نقاط امن هدایت کند. این بازی یک حالت داستانی 90 مرحله ای دارد، همچنین به شما امکان می دهد نقشه های خود را برای به چالش کشیدن سایر بازیکنان بسازید. از این رو، ذکر «شیبا اینو» توسط پلی استیشن به وضوح بر اساس طراحی بازی است و هیچ ربطی به ارز دیجیتال میم ندارد.

خرید گیفت کارت با SHIB

متاسفانه، در حال حاضر نمی توانید شیبا اینو را روی PSN خرج کنید. اما، به لطف BitPay، می توانید کارت هدیه PS4 یا PS5 را با شیبا اینو یا سایر ارزهای دیجیتال خریداری کنید. طبق این پلتفرم، گیمرها باید اپلیکیشن BitPay را برای خرید کارت های هدیه که می توانند برای خرید بازی، فیلم و موارد دیگر از فروشگاه پلی استیشن استفاده کنند، دانلود کنند.

در خاتمه، اگرچه بازی Humanity کاملاً با میم کوین ارتباطی ندارد، اما بسیاری از سرمایه گذاران بر این باورند که افزایش قیمت SHIB و BONE در کوتاه مدت با این اعلامیه ارتباط دارد.

در زمان نگارش این مقاله، BONE در بالاترین سطح 1.95 دلار معامله می شد که در 24 ساعت گذشته نزدیک به 7 درصد کاهش یافت. از سوی دیگر، قیمت شیبا با 0.00001252 دلار مبادله شد که تقریبا 4 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments