پیش بینی قیمت 63 هزار دلار برای بیت کوین در اکتبر

پیش بینی قیمت 63 هزار دلار و سقف قیمت جدید BTC در ماه اکتبر (مهر و آبان)

تحلیلگری که ماه های مرداد و شهریور را درست پیش بینی کرده بود، قیمت 63 هزار دلار را برای BTC در اکتبر (مهر و آبان) پیش بینی کرده است.

قیمت بیت کوین در ماه سپتامبر، در سطح کمتری در مقایسه با ماه قبل آن یعنی آگوست بسته شد. درحالی که این موضوع ممکن است کمی نا امید کننده به نظر بیاید، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال یعنی PlanB قبلاً این وضعیت را با قیمت دقیق  پیش بینی کرده بود.

در ادامه، او قیمت های جذابی را برای ماه های اکتبر، نوامبر و دسامبر (مهر، آبان و آذر) پیش بینی کرده است.

در 3 ماهه دوم سال 2021، قیمت BTC به سقف خود در 65 هزار دلار رسیده بود. اما در ادامه راه با عدم پذیرش پرداخت با این ارز توسط تسلا و حواشی منفی توسط کشور چین پیرامون آن، قیمت یک اصلاح شدید را شاهد بود و تا زیر 30,000 دلار این کاهش ادامه داشت.

آخرین این نوسانات به اواخر ماه جولای (اوایل مرداد) باز می گردد؛ زمانی که قیمت تا 29,000 دلار کاهش پیدا کرد اما از آن زمان به بعد، اوضاع به طور کامل تغییر کرد.

تحلیلگر محبوب و خالق مدل Stock To Follow قبلاً این نوسانات بالا و پایین را پیش بینی کرده بود. در ماه خرداد، او نموداری را منتشر کرد که در آن به بدترین سناریو ممکن خود برای امسال اشاره کرده بود و آن را در ماه جولای پیش بینی کرد.

کمی بعد، او اعلام کرد که در آینده، قیمت BTC ماه آگوست را در نزدیکی بالاتر از 47,000 دلار خواهد بست و این اتفاق هم افتاد. او همچنین پیش بینی کرد که قیمت در ماه سپتامبر پایین تر خواهد بود و در حوالی 43,000 دلار قرار خواهد گرفت که بازهم این پیش بینی او محقق گردید.

با در نظر داشتن دقت بالای او، لازم به ذکر است که او قیمتی که BTC با آن ماه اکتبر را به پایان می رساند، 63,000 دلار پیش بینی کرده است. اگر این پرچمدار بازار به این سطح برسد، تنها کمی با سقف قیمت تاریخی خود (65,000 دلار) فاصله خواهد داشت.

پیش بینی او برای دو ماه پایانی سال 2021 به ترتیب 98,000 دلار و 135,000 دلار می باشد.

توییتر planB

با این که بیت کوین هنوز به نصف پیش بینی قیمت 100 هزار دلار هم نرسیده است، اما تحلیلگران و کارشناسان زیادی معتقدند که چنین افزایش قیمتی در ماه های پیش رو، به واقعیت خواهد پیوست. Adam Back و Mike McGlone از دیگر افراد سرشناسی هستند که چنین پیش بینی هایی را ارائه داده اند.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments