پیتر برنت: کف قیمت بیت کوین هنوز از راه نرسیده است

Peter Brandt: کف قیمت BTC هنوز از راه نرسیده است

پایین بودن حجم معاملات Bitcoin حکایت از این دارد که احتمالاً کف قیمت اصلاح فعلی، هنوز از راه نرسیده است و می توان انتظار کاهش بیشتر قیمت را داشت.

تریدر بزرگ و نامدار یعنی پیتر برنت (Peter Brandt) در آخرین اظهار نظر خود پیرامون نوسانات قیمت بیت کوین گفته است که این پرچمدار بازار کریپتو، به دلیل حجم معاملاتی بسیار پایین، هنوز به کف قیمت اصلاح فعلی خود نرسیده است.

توییت پیتر برنت

این ضعف عملکردی نشان می دهد که قبل از دست به کار شدن خریداران و در اختیار گرفتن کنترل بازار، احتمالاً ضربه های سخت تری را هم شاهد خواهیم بود.

تحلیلگر ویلی وو (Willy Woo) که معتقد است هیچ نشانه ای از فروش وجود ندارد، به یک احساسات قوی و پایدار در بازار اشاره داشت. او ادعا می کند که بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر در فاز تثبیت قرار دارد.

پیتر برنت در پاسخ به یکی از فالوورهای خود، موافقت خود با این امر را اعلام کرد که حجم فروش بالا، درست در قلب یک بازار صعودی نباید رخ دهد، اما او انتظار دارد که شاهد افزایش حجم در مسیر های صعودی باشد.

کمی قبل تر در این ماه، او تریدر ها را به این تشویق کرد که توجه بیشتری به الگوی دو قله در حال شکر گیری بپردازند. البته او این را هم گفت که این الگو هنوز تایید نشده است.

بیت کوین آخرین ماه از سال میلادی 2021 را با حجم فروشی گسترده آغاز کرد. این رمز ارز که در رتبه یک کوین مارکت کپ قرار دارد، تا سطح 42,000 دلار ریزش داشت و پس از آن در سطوح محدود معامله گردید؛ خریداران در بازپس گیری سطح 50,000 دلار نتوانستند عملکرد موفقی از خود نشان دهند.

این کوین اکنون با قیمت 46,500 دلار معامله می گردد.

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین – منبع: TradingView

همانطور که قبلاً نگارش آن منتشر شده بود، مدیرعامل شرکت Galaxy Digital یعنی Mike Novogratz گفته بود که انتظار دارد این سیر نزولی، به دلیل ضعف در بازار سهام آمریکا، تا سال 2022 به طول بینجامد. هرچند دیدگاه او نسبت به Bitcoin در بلند مدت همچنان مثبت و صعودی است.

منبع: یو تودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments