پیتر برانت معتقد است که بیت کوین به 100 هزار دلار میرسد

پیتر برانت معتقد است که بیت کوین می تواند به 100 هزار دلار برسد

به گفته پیتر برانت ، علی رغم عملکرد فاجعه بار ، ارز بیت کوین همچنان می تواند در دراز مدت رشد زیادی داشته باشد.

با توجه به توییت وی در 17 خرداد، پیتر برانت تاجر پیشکسوت متقاعد شده است که بیت کوین علی رغم اصلاح اخیر، بیت کوین می تواند در بلند مدت به 100.000 هزار دلار نیز برسد. این امر پس از آن رخ داد که وی سایر تریدر های ارز دیجیتال را به چالش کشید تا تعیین کنند نمودار معکوس بیت کوین نزولی است یا صعودی.

در پی این اظهارات وی ادعا می کند که علاقه مند است پوزیشن بیت کوین خود را حفظ کند. بعد از هفته ها توییت مبهم ، برانت درباره موقعیت خود توضیحات بیشتری را ارائه کرده است.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده، برانت اخیراً اشاره کرده است که 20.000 هزار دلار بدترین سناریو برای بیت کوین است و در بدترین شرایط از آن قیمت پایین تر نخواهد رفت. این یک اصلاح 69 درصدی برای بزرگترین ارز رمزنگاری شده است.

با این که بازار ارز دیجیتال و بیت کوین چندی است دچار نوسانات شدید و افت قیمتی زیادی بوده، طبق گفته های برانت در دراز مدت باید شاهد رشد دوباره بیت کوین باشیم.

البته این ادعا، با توجه به اتفاقات اخیر پیرامون بازار بیت کوین دور از ذهن به نظر نمیرسد.

در این چند روز که گذشت در مراسم بیت کوین 2021 راهکارهای های خوبی برای بازار رمز ارزها ارائه شد و همچنین “یکی از بزرگترین خبر ها در تاریخ بیت کوین” اعلام شد، و به نظر می رسد بازار در مورد این موضوع متحیر شده باشد. در این اعلامیه گفته شد که رئیس جمهور کشور السالوادور قوانینی را برای به رسمیت شناختن بیت کوین به عنوان ارز قانونی ارائه می دهد. و همچنین با توجه به پیشرفت های بیت کوین در اصلاح مصرف انرژی و تبدیل شدن به رمز ارز دوستدار محیط زیست، افزایش قیمت آن در آینده نچندان دور، امکان پذیر است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments