کدام یک برنده نبرد میم کوین ها است؟ دوج کوین، شیبا یا ارز پپه

کدام یک برنده نبرد میم کوین ها است؟ دوج کوین، شیبا یا ارز پپه

قیمت PEPE بیش از 3 درصد کاهش یافته است در حالی که عرضه آن در صرافی ها افزایش یافت. قیمت DOGE نیز کاهش یافته، اما شیبا به سمت دیگری حرکت کرد.

🔺عرضه در گردش ارز پپه در صرافی ها افزایش یافت در حالی که عرضه آن در خارج از بورس کاهش یافت.
🔺با این حال، شیبا در 24 ساعت گذشته بیش از 4 درصد افزایش قیمت را ثبت کرد.

به نظر می‌رسد که آخرین رالی صعودی آلت‌ کوین قبلاً به پایان رسیده است، زیرا نمودارهای روزانه اکثر ارزهای دیجیتال در زمان انتشار این مقاله قرمز است. ارز دیجیتال پپه نیز قربانی آخرین کاهش قیمت بود، زیرا کاهش ارزش آن، سود هفته گذشته را از بین برد.

در واقع، آخرین داده ها نشان داد که سرمایه گذاران از قبل شروع به فروش دارایی های خود برای کسب سود کرده اند. به غیر از ارز PEPE، ارزش دوج کوین (Doge) نیز کاهش یافته است. با این حال، جالب توجه بود که در زمان انتشار، قیمت شیبا اینو در حال افزایش است و سرمایه گذاران بسیاری برای خرید شیبا اقدام می کنند.

خرید و فروش ارز شیبا

تسلط خرس ها بر روند قیمت ارز پپه 

پس از یک رالی صعودی توسط گاوها، روزهای خوب برای سرمایه گذاران به پایان رسید، زیرا خرس ها قدرت را در دست گرفتند. طبق CoinMarketCap، قیمت ارز PEPE بیش از 8 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است. در زمان نگارش این مقاله، میم کوین با قیمت 0.000001623 دلار با ارزش بازار بیش از 635 میلیون دلار معامله می شد و سرمایه گذاران خود را با این سوال که آیا قیمت ارز پپه به یک دلاری یا یک سنت می رسد، سردرگم کرده است.

برای افزودن به فاجعه، توییت Lookonchain نشان داد که سرمایه گذاران از قبل شروع به فروش دارایی های خود کرده اند. طبق این توییت، نهنگ 0xa54d به میزان 3.94 تریلیون PEPE به ارزش 7 میلیون دلار را به بایننس واریز کرد تا حدود 650 هزار دلار سود کسب کند.

روند مشابهی از فروش در نمودار Santiment نیز مشاهده شد. عرضه PEPE در صرافی ها افزایش یافته است در حالی که عرضه آن در خارج از صرافی کاهش یافته که نشان دهنده فشار فروش بالا است.

علاوه بر این، جریان ورودی معامله این میم کوین افزایش یافته است در حالی که قیمت آن شروع به کاهش کرد که یک سیگنال نزولی است. جالب اینجاست که فعالیت نهنگ ها بالا باقی مانده است. با وجود افزایش فشار فروش، تعداد کل دارندگان همچنان در حال افزایش است.

تحلیل آنچین ارز پپه

♦️روند کاهشی قیمت ممکن است برای مدت طولانی تری ادامه یابد زیرا نوسانات قیمت 1 روزه میم کوین افزایش یافته است. پس از یک جهش، شاخص MVRV ارز پپه نیز کاهش یافت و شانس ادامه روند نزولی در روزهای بعد را بیشتر کرد.

شاخص mvrv ارز پپه

نبرد سرسخت میم کوین ها

نه تنها PEPE، بلکه دوج کوین بزرگترین میم کوین از نظر ارزش بازار نیز ضررهایی را متحمل شده است. طبق CoinMarketCap، قیمت DOGE در 24 ساعت گذشته بیش از 2.5٪ کاهش یافته است. در زمان انتشار، 0.06926 دلار معامله شد.

با این حال، SHIB راه دیگری را انتخاب کرد، زیرا ارزش آن در 24 ساعت گذشته بیش از 4 درصد افزایش یافت. همچنین این میم کوین در میان 100 نهنگ برتر اتریوم توکن معامله شده بود. در زمان نگارش این مقاله، SHIB دارای ارزش 0.000008326 دلار و ارزش بازار بیش از 4.9 میلیارد دلار بود.

منبع: ای ام بی کریپتو 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments