استفاده گسترده از هوش مصنوعی در ارتش اسرائیل! تلاش برای تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در تسلیحات خودمختار

استفاده گسترده از هوش مصنوعی در ارتش اسرائیل! تلاش برای تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در تسلیحات خودمختار

طبق گزارش ها، ارتش اسرائیل به طور گسترده ای از هوش مصنوعی استفاده کرده است تا خود را به عنوان یک رهبر جهانی در تسلیحات خودمختار معرفی کند.

نیروهای دفاعی اسرائیل (IDF) از هوش مصنوعی (AI) برای انتخاب اهداف برای حملات هوایی و مدیریت لجستیک استفاده می کنند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، مقامات ارتش اسرائیل استفاده این رژیم از سیستم هوش مصنوعی را تایید کردند. گزارش شده است که این سیستم مقادیر زیادی داده را برای کمک به انتخاب هدف برای حملات هوایی تجزیه و تحلیل می کند. طبق گزارش‌ها، Fire Factory، یکی دیگر از مدل‌های هوش مصنوعی، حملات بعدی را با محاسبه بار مهمات، اولویت‌ بندی و تعیین اهداف، و ارائه برنامه‌ ای بر اساس داده‌های مورد تایید ارتش، جمع‌ آوری می‌کند.

هوش مصنوعی کاربردهای گسترده ای در صنایع بزرگ پیدا می کند. یکی از این کاربردها اتوماسیون است که در آن فناوری‌های هوش مصنوعی وظایف تکراری را ساده می‌کنند و کارایی و بهره‌وری کلی را افزایش می‌دهند. علاوه بر این، الگوریتم‌های هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل داده‌ها در مقیاس بزرگ، شناسایی الگوها و ارائه بینش‌های ارزشمندی را که برای تصمیم‌ گیری آگاهانه ضروری هستند، امکان‌ پذیر می‌سازد.

🔺ترید با هوش مصنوعی | ترید اتوماتیک با هوش مصنوعی در فارکس چه مزیت هایی دارد؟🔺

علیرغم نظارت و تایید اپراتورهای انسانی بر اهداف فردی و طرح‌های حمله هوایی، یک مقام ارتش اسرائیل گزارش می‌دهد که فناوری مورد استفاده در این سیستم‌ها فاقد مقررات بین‌المللی یا دولتی است.

بر اساس این گزارش، ارتش اسرائیل به طور گسترده ای از هوش مصنوعی برای تثبیت خود به عنوان یک رهبر جهانی در تسلیحات خودمختار استفاده کرده است. طبق گزارش‌ها، پیمانکاران دفاعی اسرائیل برخی از این سیستم‌ها را ساخته‌اند، در حالی که برخی دیگر، مانند دوربین‌های کنترل مرزی StarTrack که توسط ارتش توسعه داده شده است، از هزاران ساعت فیلم برای شناسایی افراد و اشیاء استفاده می‌کنند.

♦️چگونه با ربات چت جی پی تی (ChatGPT) ترید کنیم؟ آموزش ساخت ربات ترید با هوش مصنوعی♦️

اگرچه جزئیات مربوط به استفاده ارتش اسرائیل از هوش مصنوعی در عملیات ها طبقه بندی شده است، مقامات نظامی گزارش می دهند که این سیستم ها تجربه میدان نبرد را به دست آورده اند.

طبق گزارش‌ها، کارشناسان بر پتانسیل کاهش تلفات غیرنظامیان با ادغام هوش مصنوعی در سیستم‌های میدان نبرد تأکید می‌کنند. Simona Soare از مؤسسه بین‌المللی مطالعات استراتژیک اظهار داشت که استفاده صحیح از فناوری‌های هوش مصنوعی می‌تواند مزایای قابل‌ توجهی را با بهره‌ وری و اثربخشی ارائه دهد، با پتانسیل دستیابی به دقت بالا زمانی که پارامترهای فناوری به درستی عمل می‌کنند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments