سقوط 65 درصدی ارز pepe در دو هفته اخیر| تحلیل ارز پپه و بررسی اهداف قیمت آن در کوتاه مدت

سقوط 65 درصدی ارز pepe در دو هفته اخیر | تحلیل ارز پپه و بررسی اهداف قیمت آن در کوتاه مدت

سودجویان برتر و نهنگ های ارز pepe دارایی خود را به طور انبوه فروختند که نشان‌ دهنده کاهش علاقه‌ مندی آنها به این پروژه است.

در اوایل ماه مه، ارزش بازار ارز پپه (PEPE) – یک ارز دیجیتال الهام گرفته شده از الگوی محبوب اینترنتی Pepe the Frog – به 1.8 میلیارد دلار افزایش یافت. دو هفته بعد، ارزش بازار PEPE به حدود 665 میلیون دلار سقوط کرد که 65 درصد کاهش داشت. بیایید به دلایل آن نگاه کنیم.

ارزش بازار PEPE از آوریل

فروش و تخلیه دارایی نهنگ های پپه

بر اساس داده‌های ردیابی شده توسط Wuligy، تحلیلگر زنجیره‌ای در Dune Analytics، به نظر می‌ رسد که نهنگ‌های PEPE در اصل مسئول کاهش قیمت بوده‌اند.

قابل ذکر است، پانزده آدرس برتر با کسب بیشترین سود و بازده، و آنهایی که مقدار قابل توجهی توکن PEPE دارند، بیشتر دارایی های خود را در هفته های اخیر فروختند. این اتفاق احساس ترس را در سرمایه گذاران ایجاد کرده است و احتمال صفر شدن ارز پپه را می دهند.

🔺احتمال یک دلاری شدن ارز پپه چقدر است؟🔺

همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، برخی از نهنگ ها حتی 100٪ از دارایی ارز پپه خود را در طول سقوط فروخته اند.

15 آدرس برتر پپه با بالاترین درآمد و بازده.

به طور همزمان، حجم معاملات ساعتی ارز pepe در مقایسه با اوج خود در 5 می کاهش قابل توجهی داشته است که نشان دهنده کاهش فعالیت تجاری در بین نهنگ ها و ماهی ها است.

با بررسی بیشتر، تعداد دارندگان روزانه PEPE از زمان افزایش شدید قیمت در ماه آوریل از حدود 100 به بیش از 100,000 رسیده است، اگر نگوییم کاهش یافته. تا 23 می، این تعداد بیش از 115000 نفر بود که نشان می‌دهد با وجود کاهش قیمت، کاربران جدیدی به آن ملحق می‌شوند.

معاملات ساعتی PEPE و حجم.

با این حال، برخی از این آدرس‌ها ممکن است متعلق به دارندگان PEPE موجود باشند یا کیف پول‌های صرافی را نشان دهند، با توجه به لیست شدن ارز په په در چندین صرافی رمزنگاری از زمان راه‌اندازی آن، که آخرین آنها Bitfinex است.

صرافی Bitfinex

هدف بعدی قیمت pepe کجاست؟

قیمت ارز پپه اکنون در سطح یک منطقه حمایتی از نظر تحلیل تکنیکال قرار دارد، که نشان می دهد یک افزایش قیمت جزیی ممکن است رخ دهد.

تلاقی شامل یک خط روند صعودی، یک میانگین متحرک 50 روزه در چارت 4 ساعته (قرمز رنگ)، و یک خط اصلاحی فیبوناچی نزدیک به $0.00000146 است.

تلاش مجدد از حمایت مذکور، پتانسیل ارز pepe را برای افزایش قیمت به 0.00000190 دلار را فراهم می کند، که 20 درصد از سطح قیمت فعلی افزایش می یابد.

چارت 4 ساعت ارز پپه

در مقابل، سقوط و بسته شدن قیمت زیر این سطوح حمایتی، ارز په په را برای کاهش به 0.00000083 دلار تا ژوئن آماده می کند، که 45 درصد از سطوح قیمت فعلی فاصله دارد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امید قائمی
امید قائمی
11 ماه قبل

فعلاً که پولمون رو ازدست دادیم رفت