توکن سوزی بزرگ شیبا اینو

سوزانده شدن 125 میلیون SHIB در 5 روز گذشته

داده های اخیر Etherscan نشان می دهد که در طی 24 ساعت گذشته، 5.6 میلیون واحد SHIB سوزانده شده است و طی روز های قبل، 22 برابر این میزان نابود شده است.

حساب توییتر Shibburn که لینک های اتر اسکن را به اشتراک می گذارد، در ارتباط با سوزاندن توکن های شیبا اینو (Shiba-Inu) اعلام کرد که در یک روز گذشته، 5.6 میلیون واحد از این توکن از چرخه خارج گردیده است.

هرچند، طی 5 روز گذشته، میزان SHIB سوزانده شده، 22 برابر میزانی است که در 24 ساعت اخیر از چرخه خارج گردیده است.

سوزانده شدن بیش از 125 میلیون SHIB در 5 روز

با توجه به Etherscan، تقریباً 14 تراکنش برای سوزاندن 125 میلیون واحد SHIB انجام گرفته است. این تراکنش به یک والت مرده انجام گرفته است که هیچ کس هرگز قادر به برداشت از آن نخواهد بود.

بزرگترین این تراکنش ها، میزان 100,000,000 واحد شیبا را در بر می گیرد که 5 روز پیش انجام شده است.

اتراسکن
منبع: Etherscan

به همین ترتیب، در 24 ساعت گذشته، طی 6 تراکنش انجام رفته، میزان 5.6 میلیون واحد دیگر از این توکن سوزانده شده است. حساب توییتر Shibburn به اعضای جامعه این توکن یادآوری کرد که تا به اینجا، از مجموع 1 کوادریلیون shib موجود در چرخه، میزان 410,300,521,864,319 واحد از چرخه خارج شده است.

حساب shibburn

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، پلتفرم غیر حضانتی NOWPayments، که پرداخت های با ارز دیجیتال را پردازش میکند، اعلام کرد که قصد دارد این امکان را برای تجارت ها به پلتفرم خود اضافه کند که آنها بتوانند به سوزاندن توکن SHIB بپردازند.

احتمال ضعیف صعود SHIB در سال 2022

با توجه به صحبت های اخیر استراتژیست ارشد شرکت DailyFX، سال 2022 برای SHIB و میم کوین ها چندان صعودی به نظر نمی رسد و معتقد است این دسته از کوین ها، امسال سقوط های بیشتری را شاهد خواهند بود.

وی تاکید کرد که در صورت موفقیت هریک از میم کوین ها در این سال، او غافلگیر خواهد شد و معتقد است که تنها ایلان ماسک می تواند ناجی شرایط آنها باشد.

منبع: یو تودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments