ممنوعیت استفاده از صرافی کوکوین توسط OSC | توافقنامه تسویه حساب با Bybit تایید شد!

ممنوعیت فعالیت صرافی کوکوین توسط OSC | توافقنامه تسویه حساب با Bybit تایید شد!

کمیسیون اوراق بهادار انتاریو (OSC) امروز اعلام کرد که توافقنامه تسویه حساب بین OSC و صرافی Bybit تایید شده است. با این حال، کمیسیون دستوراتی برای ممنوعیت دائمی کوکوین به دلیل عدم رعایت قانون اوراق بهادار انتاریو دریافت کرد.

توقف فعالیت صرافی کوکوین در انتاریو

در مارس 2021، OSC دستور داد که پلتفرم های معاملاتی دارایی های کریپتو که معاملات مشتقه یا اوراق بهادار را در انتاریو ارائه می دهند، باید با OSC تماس بگیرند یا با اقدامات اجرایی روبرو شوند. دستور انجام این کار حدود سه هفته پس از اعلام مهلت داشت.

Bybit و صرافی کوکوین نتوانستند در مهلت مقرر با OSC تماس بگیرند و به عملیات خود در انتاریو ادامه دادند. آنها گرفتار قانون شدند و نتیجه اقدام اجرا شده اوایل امروز اعلام شد.

OSC دستوراتی مبنی بر ممنوعیت دائمی صرافی کوکوین از شرکت در بازارهای سرمایه انتاریو دریافت کرد و پلتفرم صرافی را ملزم به پرداخت جریمه اداری 2,000,000 دلار کانادا و 96,550.35 دلار دیگر برای پوشش هزینه های تحقیقات OSC کرد.

با این حال، Bybit به همکاری ادامه داد و به اقدامات اجرایی OSC پاسخ داد و متعهد شد که در بحث ثبت نام شرکت کند. به عنوان بخشی از یک توافق تسویه حساب، Bybit مبلغ 2,468,910 دلار و 10,000 دلار کانادا دیگر را برای پوشش هزینه تحقیقات OSC انجام داده است.

واکنش Bybit به نتیجه اقدام اجباری

درحالی‌که بحث‌های ثبت‌نام ادامه دارد، بای‌بیت گفته است که حساب‌های جدیدی را برای ساکنان انتاریو نمی‌پذیرد، هیچ ارز جدیدی را به حساب‌های موجود توسط سرمایه‌گذاران انتاریو ارائه نمی‌کند، یا هیچ گونه فعالیت بازاریابی و تبلیغاتی را با هدف ساکنان انتاریو انجام نمی‌دهد.

همچنین برای سرمایه‌ گذاران خرده‌ فروش موجود در انتاریو، بای‌بیت از سرمایه‌گذاران می‌خواهد که موقعیت‌های خود را در برخی رمز ارزها محدود شده، مانند قراردادهایی که شامل اهرم، حاشیه یا افزایش اعتبار است، کاهش دهند.

هر گونه وجوه یا دارایی باقی مانده در حساب های سرمایه گذار خرده فروشی انتاریو ممکن است برای محصولات غیر محدود استفاده شود یا از پلتفرم Bybit خارج شود. اگر بحث ثبت نام شکست بخورد، Bybit تایید می کند که عملیات در انتاریو را متوقف خواهد کرد.

Bybit و KuCoin هر دو پلتفرم های معاملاتی دارایی های رمزنگاری ثبت نشده را اداره می کردند و سرمایه گذاران انتاریو را قادر می ساختند که اوراق بهادار را بدون بروشور یا هیچ گونه معافیت از الزامات دفترچه معامله کنند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments