آدرس های بیت کوین غیر صفر به بالاترین حد خود یعنی 40 میلیون رسید!

آدرس های بیت کوین غیر صفر به بالاترین حد خود یعنی 40 میلیون رسید!

فعالیت طرف عرضه شبکه بیت کوین همچنان به پذیرش قوی خود ادامه میدهد، چرا که در حال حاضر آدرس های بیشتری با تراز بیت کوین مثبت نسبت به قبل وجود دارد.

داده های درون زنجیره ای تا ماه فوریه نشان می‌دهد که احساسات مثبت برای بیت‌کوین وجود دارد، زیرا آدرس‌هایی با موجودی غیر صفر بیت‌کوین رکورد جدیدی را ثبت کرده اند و به بالاترین حد خود رسیده‌ است. 

علاوه بر این، کیف پول هایی که دارای مانده بیت کوین مثبت هستند به طور فزاینده ای سکه های خود را نگه می دارند. بر اساس داده‌های شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای Glassnode، مقدار عرضه در گردش بیت‌ کوین آخرین بار بین سه تا پنج سال پیش حرکت کرد و به بالاترین حد خود در چهار سال اخیر یعنی کمی بیش از 2.8 میلیون سکه رسید.

تعداد آدرس‌های با تراز غیر صفر در سال‌های 2019 و 2020 و اواسط سال 2021 افزایش شدیدی داشت، زمانی که به نظر می‌رسید رشد حدود 35 میلیون آدرس بود. با این حال، رشد این متریک از ابتدای سال 2022 افزایش یافته است و طبق گفته گلس‌نود، ATH جدید به 40,276,163 رسیده است.

افزایش ناگهانی عرضه بیت کوین که آخرین بار سه تا پنج سال پیش بود، مصادف با اوج آخرین روند صعودی بازار بود که یافته در ابتدای سال 2018 است.

در میان آدرس‌هایی که برآیند مثبتی دارند، Glassnode گزارش داد که 817445 مورد از آنها حداقل یک بیت کوین کامل دارند که در 28 فوریه پس از 10 ماه به بالاترین حد خود رسیده است.

پویایی آدرس های بیت کوین غیر صفر چندین معیار قابل توجه در ماه گذشته ارائه کرده است. FSInsight در 9 فوریه گزارش داد که 75 درصد از عرضه BTC در گردش نقدینگی ندارد زیرا برای مدت طولانی جابجا نشده است. گزارش شرکت تحقیقات مالی وضعیت را به عنوان یک “بشکه انفجاری” توصیف می کند که به محض خرید مقدار متوسطی از BTC در بازار، آماده انفجار است.

آشفتگی های سیاسی در کانادا و اوکراین در ماه فوریه نیز توانایی بیت کوین را روشن کرده است. برخی از کانادایی ها بیت کوین را برای محافظت از سرمایه های خود در برابر مسدود شدن ارزهای فیات پذیرفته اند، در حالی که دولت اوکراین اکنون با افزایش تنش ها در منطقه کمک های مالی BTC را می پذیرد.

بیت کوین در حال حاضر با قیمت 37,599 دلار معامله می شود که حدود 45 درصد نسبت به 10 نوامبر کاهش یافته است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments